18 yaş gençliğin yeni başlayan yaşlarımı yoksa gençliğin biten yaşmı?

Selamlar 18 e yeni girdim ama sanki yaşayamamışım hissi var gençliğimi dpğru düzgün dışarı çıkıp diğerleri gibi eğlenceli hayatım hiç bi zaman olmadı. İseyi bıraktığım için tün bunlar. işe giripte hiç çalışmaya niyetim yok harcanıcam boşuna. O yüzden viyanaya babamın yanına gitmeyi düşüniyorum. Ya ben neden böyle hissediyorum anlamıyorum
18 yaş gençliğin yeni başlayan yaşlarımı yoksa gençliğin biten yaşmı?
Cevapla