Yani siyahsan siyah, beyazsan beyaz olmalisin. Gri tonlar sana da karşındakine de bişey kazandırmaz. Ya yalnız olmaktan yakınmayacaksin ya da insanlara nefret kusmayacaksin.
İyi geceler 💫
İyi geceler 💫
Cevap
2Cevap
iki yüzlüler
Psikoloji bilimi tam olarak bu yüzden var. 😌 İnsanlar birbirine benzemezler ve hiçbir şey göründüğü kadar kolay değildir.
Bana çok ters geliyor mesela, hem yalnızım diye ağlar ağlar, sonra nerde insan varsa düşman beller. Bilmiyorum nerden baksan tutarsızlık.
Nedenleri var işte. Bilinç dışı, travmalar, bağlanma şekli ohoo
O zaman bunları belirtmeli. İnsanlardan nefret ediyorum diyip köşeye cekilmekle herkesi zan altına atarsin. Ya hiç konuşmayacaksin ya da derdini sıkıntıni saygı çerçevesinde dile getireceksin.
Bence sen farkındalığı yüksek, kendini tanıyan, öz eleştiri yapabilen, aktif dinleyebilen, yapıcı, ne istediğini bilen insanlarla ol
Yorum için teşekkürler.
Rica ederim
İsmimi vermeden burada benden bahsetmen hiç olmamış
Yalnızlık sonsuza kadar sürebilir böyle giderse
Bana da öyle geliyor
Mükemmel karakterde insanı arıyorlar🤣
Öyle biri yok ex oldu onlar
Haklısın iyi geceler 💙
Kararsızlar
Kötü niyetli insanlardan nefret ediyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aslında bu gri tonlar tam da insan olmanın özeti 🙂 Hem sevilmek isteyip hem de hayal kırıklığı korkusuyla herkese nefret kusabiliyor insanlar. Bu tutarsızlık değil, çoğu zaman geçmişteki incinmelerin savunma hali. Yani “isterim ama korkuyorum” duygusu. Kimse siyah-beyaz kadar net değil, hele ilişkiler hiç değil 💫