İçine kapanık ve genelde yalnız olan insanlar toplumda hor mu görülür?

Çekingen birisi oluşumdan dolayı kendimi bildim bileli öyle fazla arkadaşı olan ve sosyal birisi olmadım. Hele insanlardan gördüğüm zorbaliklar sonucunda insanlardan tamamen kendini soyutlayan ve aşırı içine kapanık birine dönüştüm. Sizce insanlar hakkımda ne düşünüyordur? Mesela lise hayatımda filan okulun popülerleri tarafından horgörülürdüm. Ama genel olarak insanlar içine kapanık insanları hor mu görüyorlar?

İçine kapanık ve genelde yalnız olan insanlar toplumda hor mu görülür?
Cevapla