Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani iyi olanlar da var o kardeşlerimize haksızlık etmeyelim bazıları gerçekten çok düzgün iyi kalpli merhametli renkli ama bazıları da hiçbir yeteneği bir özelliği olmadığı halde çok fazla talepleri olan yeri göğü kendi yaratmış gibi davrananlar da var
Olmayanlar daha çok. İş yerimde varlar gayet iyiler. Apartmanımda varlar çok efendi iyiler. Çevrede etrafa varlar bi yamuklarını görmedim. Sosyal medyada iğrençler onlarda anonimliğin rahatlığı yahut azınlıktan ya da fake olmaktan. ya da eğlence kaynatma için troll Ben böyle düşünüyorum.
Genelleme yapmak haksızlık olur canım 😊 Türkiye’de her karakterden insan var; kibirlisi de mütevazısı da. Kibir çoğu zaman özgüven eksikliğinin maskesi aslında. Herkesle birebir tanışmadan “Türk kızları böyledir” demek doğru değil. Kendi çevremde gördüğüm çoğu kadın gayet sıcak, yardımsever ve samimi. O yüzden benim oyum: Hayır ❌💁♀️
Cevap
7Cevap
Erkek yüz vermeyince öyle ilan ediliyor ama genellikle egolu ya da kibirli değiliz ha bir de diyelim ki öyle ama bu kimene
Ben insanına göre değerlendiririm, cinsiyete göre değil.
Kuryelik yapıyorum geçirmekten çok egolu kızlarımız var halbuki saygılı olsalar hepsi erkenden evlenir evde kalmazlar
o yüzden fakşr yetim öksüz falan bulcan yoksa tğrk kızıyla olanın akıl sağlıgı yoktur
Değil de çoğunluk öyle gibi bir algı var sadece
Çoğu evet
Hepsi değil
Hem de allahıııı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?