Herkesin hayatında bir 'kırılma noktası' vardır. Sizi bugünkü halinize getiren, 'iyi ki yapmışım' dediğiniz cesur adımlarını, var mı?

Herkesin hayatında bir 'kırılma noktası' vardır. Sizi bugünkü halinize getiren, 'iyi ki yapmışım' dediğiniz cesur adımlarını, var mı?

Benim için en doğru karar, korktuğum halde o adımı atmaktı. Güvenli alanımda kalıp bildiğim işi yapmaya devam edebilirdim ama risk alıp yeni bir yola girdim. O an çok zorlanmıştım ama bugün olduğum kişiden memnunum çünkü kendime güvenmeyi o zaman öğrendim.
Helal olsun.
Var arkadaşıma defol git dedim bana bir daha karışmayacaksın dedim yapma sevme değer verme demen yeterli sen yaparsan bende yaparım dedim zaten kendine yakışanı yaptı sattı yine üstüne tuzaklar kurdu umursamadım delirdi kurtuldum ve tabiki herkesi ispiyonlamak
Kendim olmak için verdiğim mücadele en iyi karardı. Kimseye boyun eğmeden büyük çabalar harcayarak bu noktaya geldim ve bunlar benim yaptığım en iyi şeylerdi.
Ne güzel cidden
Teşekkür ederim ✨
Çok çalışıp zengin olmaya karar vermiştim,
hiç beklemediğim anda oldu ve
hayatımın rotası çok büyük ölçüde değişti.
Zengin oldum...🤑💸💵💴💶💰💳
Ne güzel
Teşekkürler 😊
Benim için en büyük kırılma, herkesi memnun etmeye çalışmayı bırakıp kendimi seçtiğim an oldu 🌿
İlişkilerde, işte, ailede “ben ne istiyorum?” sorusunu kendime dürüstçe sormaya başladım.
Sonra da bu cevaba göre adım atmayı göze aldım.
Kaybettiklerim oldu ama huzur kazandım, en çok da buna “iyi ki” diyorum ✨💫
Cevap
10Cevap
Rotam değişmedi hep sabitti.
Hayatımın en önemli kararını şu analdım siyebilirim en büyük hedefim kpss den yüksek puan almak ve doğru düğün bir mesleğimin olması
İnşallah istediğin olue
Kendimi seçmek
Benim içinde öyle..
🤌🌷
Evet, var.
Bazı düşüncelerimi değiştirdim ve değişen düşüncelerim tüm hayatımı etkiledi.
İyi ki boşandım. Bundan daha büyük nokta olamaz. Canım kendim, yaptığım en iyi şey çok sancılı olsa da İYİ Kİ
Kalbimin rotasını değiştiren birini istiyorum artık:)
Olur umarım
Umarım çok istiyorum
Kalbimi bulandıran her seçimden uzak durmak.
Ülke değiştirmeye çalışıyorum
Ben bunu niye yapmadım :/
Adam olmaya karar vermekle başladı.
İş değiştirmek
Şehir ve iş değişimi
Üniversiteye yeniden başlamak oldu.
Ne güzel soru tebrikler 👏
İş değiştirmek
Direndihimde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?