İnsan kendiyle baş başa kaldığında, en çok hangi yönüyle yüzleşmekten kaçıyor?

İnsan kalabalıkta kendinden kaçabiliyor ama yalnız kaldığında gerçekler ortaya çıkıyor. Bastırılan duygular, görmezden gelinen taraflar sessizlikte kendini belli ediyor.

Peki insan kendiyle baş başa kaldığında, en çok hangi yönüyle yüzleşmekten kaçıyor?
İnsan kendiyle baş başa kaldığında, en çok hangi yönüyle yüzleşmekten kaçıyor?
İnsan kendiyle baş başa kaldığında, en çok hangi yönüyle yüzleşmekten kaçıyor?
Cevapla