Hayatınızda en güzel günlerinizi nerede geçirdiniz?

Hayatımda en güzel günlerimi askeriyede geçirdim. Subay olarak 1 yıl yaptım ve her günüm ayrı ayrı güzeldi. Keşke tekrar dönebilsem o günlere. 😔

Peki ya siz?

Hayatınızda en güzel günlerinizi nerede geçirdiniz?
Hayatınızda en güzel günlerinizi nerede geçirdiniz?
Cevapla