Eski ve yıkık ama mutluluk kokan o köy evinde. Kaygısız, Hayattan bir haber, masum bir çocuk olduğum zamanlar, şu an da güzel günler geçiriyorum ama, eskiden çok daha güzel ve tatlı hissettiriyordu🪷
Lise yıllarımda geçirdim tanınmış kişiydim popülerdim seviliyor sayılıyordum bu arada bende asker kızıyım babamla hep övünüyorum ama bi okadarda eksik hissediyordum denizci olduğu için seyirleri çok oluyordu 🥹
1
1 Yorumla
Soran
5 ay
Evet denizciler birkaç ay evden uzak kalabiliyorlar. Babaya sevgiler saygılar
Valla saygı duydum, herkes askeriyeyi böyle özlemle anmaz, demek ki gerçekten çok sevmişsin o dönemi. Disiplin, ekip ruhu, hedef belli… insanı baya dolduruyordur.
Benim en güzel günlerim büyük ihtimalle Fethiye tatili ya da Bali diyebilirim. Denize gir, gez, yeni yerler keşfet, akşam sahilde takıl… Sorumluluk minimum, keyif maksimum mod 😅 Keşke bazı zamanlar replay tuşu olsa da dönsek o günlere, çok iyi olmaz mıydı? 💭✨
Ne güzeli be. Hiç güzel değildi. Gün sayıyordun bitmesi için. Bittiği için güzel geliyor çünkü beyin böyle çalışıyor
1
8 Yorumla
Soran
5 ay
Hiçbir zaman gün saymadım arkadaşım. İster inan ister inanma, hatta Tuğgeneral'den 3 defa takdir ve 1 plaket aldım işimi iyi yaptığım için. İnanmıyorsan görsellerini iletebilirim.
Lisede yurt arkadaşlarımla öğretmenlerle daha çok aile gibiydik baya dolu dolu dört yıl geçirdim orada güzel günlerdi
1
2 Yorumla
Soran
5 ay
Yatılı okumak da çok güzeldir, ben de lisede ilk iki senemi yatılı okudum. Koridor savaşları yapılırdı hep tabii biz erkekler kızlar gibi rahat durmazdık 😀
Lisans ve lisansüstü mezunu olup yüksek ortalamaya sahip askerliğini subay olarak yapabiliyorlar. Yani Asteğmen rütbeyle başlayıp Teğmen rütbeyle bitiriyorlar. 6 ay yerine 1 yıl yapıyorlar ve hafta içi 8-5 çalışıp hafta sonları tatil oluyor. Ayrıca subay maaşı alıyorlar. Şahsen bizim kışlada kalmamız yasaktı zaten, ben de evde kalıyordum.
Takım komutanı olarak kıtaya atamamız yapılmadan önce 3 ay Piyade veya Komando okulunda sıkı bir eğitimden geçiyoruz. Zaten bu eğitimlerde canımıza okuyorlar. Silah ve teçhizatlı günde en az 20 km yürüdüğümüz oluyordu. Gece görüş dürbünleri, mayın tespit dersleri, gündüz ve gece silah atışları, paletli ve tekerlekli tüm zırhlı araç dersleri ile beraber haritacılık dersi, yön bulma, taarruz hattı dersleri gibi Albayların girip sınıfta ders anlattığı teori derslerimiz de oluyordu. Günde 5 bin kalori besin tüketmeme rağmen 3 ayda 4 kilo kaybetmiştim. Kısacası, rütbeli yapmadan önce 3 ay boyunca sabah 6'dan akşam 19.00'a kadar hep koşturuyorduk. Bu 3 ayda harcadığımız eforu, bir Er 18 ayda bile harcamaz.
Rütbeyi takıp takım komutanı olarak birliğimize katıldığımızda da yan yatmıyoruz. Sorumluluklarımız oluyordu. Zimmetten tut da askerlerin disiplinine kadar...
Takım komutanı olarak kıtaya atamamız yapılmadan önce 3 ay Piyade veya Komando okulunda sıkı bir eğitimden geçiyoruz. Zaten bu eğitimlerde canımıza okuyorlar. Silah ve teçhizatlı günde en az 20 km yürüdüğümüz oluyordu. Gece görüş dürbünleri, mayın tespit dersleri, gündüz ve gece silah atışları, paletli ve tekerlekli tüm zırhlı araç dersleri ile beraber haritacılık dersi, yön bulma, taarruz hattı dersleri gibi Albayların girip sınıfta ders anlattığı teori derslerimiz de oluyordu. Günde 5 bin kalori besin tüketmeme rağmen 3 ayda 4 kilo kaybetmiştim. Kısacası, rütbeli yapmadan önce 3 ay boyunca sabah 6'dan akşam 19.00'a kadar hep koşturuyorduk. Bu 3 ayda harcadığımız eforu, bir Er 18 ayda bile harcamaz.
Rütbeyi takıp takım komutanı olarak birliğimize katıldığımızda da yan yatmıyoruz. Sorumluluklarımız oluyordu. Zimmetten tut da askerlerin disiplinine kadar...
Ve ister inan ister inanma ama aldığım o 3 aylık eğitimde daha mutluydum.
Reis ben de 4 yıllık lisans okudum. Şansa çıktı sana. Er kadar zor bişi yok aldığın eğitimleri az çok biliyorum. Sunay olan sınıf arkadaşlarım da vardı. En önemli kısım sahip olduğun sorumluluk. Yine de söylüyorum 6 ay düz er olsaydın geri gelmesini istemezdin.
Dediğim gibi, Piyade Okulu eğitimi çok daha zordu. Şu an Erler pek bir şey yapmıyorlar. Nöbet tutup bazı hammal işleri yapıyorlar. He bu anlamlı gelmeyebilir ki o konuda hak veriyorum.
Sen haklısın, erler şu an pek bişi yapmıyorlar. Ben 4 ay bulaşık yıkadım. Benim için zordu. Tek başıma 1000-2000 kişiye yemek hazırlayan mutfağın bulaştığını yıkıyordum. İkinci 6 ay yaparım deidm ama doğuya göndermeniz şartı ile. Yok deyince ben de uzatmadım. Ben senin yerinde olsaydım kalırdım.