En güzel en mutlu anılarınızın olduğu dönem hangisiydi
LİSE
ÜNİVERSİTE
İŞ HAYATI
EVLİLİK
LİSE
ÜNİVERSİTE
İŞ HAYATI
EVLİLİK
🥰o🥰gelince🥰başlayacak🥰
Kim ooo
şu an ben de bilmiyorum 🚬
Ben bebekken 😅
Ahah ya ama o zamanda daha bi güzeldi dimii
Cevap
13Cevap
En güzel dönemi diye bir şey olmadı sanırım bende hiç ya. Ara ara çok süper dediğim günler oldu geçti o kadar.
😔😔
Çocukluk yılları diyebilirim. Büyüdüğüm de ise 2006 ve 2012 yılları arasıdır herhalde. Birçok şeyi o yıllarda yaptım.
19’du ama 38’de çok güzel geçti, geçiyor çok şükür.
Bebeklik zamanlarım efsaneydi.
Ah aga bee
Üniversite dönemlerim…
Doğrudur üniversite güzel
hiçbir dönemi güzel değildi
Illa ki olmuştur ya vasatın bi tık üstü dönemin
olsaydı söylerdim çok sıradan yaşıyorum
2. Üniversite maceram harikaydı 😄
Bence, o dönemi yaşamadım.
Anamın karnında iken..
daha öyle bir dönem göremedim
Ortaokul zamanlarım şöyle 13-14 yaşlar
Üniversite sonrası iş hayatı.
vallahi hiç bir dönemi güzel değildi
Olmustur illa ki yoksa hayat çekilmez çocukluk donemindir belki
çocukluğumda hep hastaydım ergenlikte kötü arkadaşlıklar edindim sonrasında şansım yaver gitmedi falan filan
Ya çok üzüldüm ama sana benden tavsiye bu hayatı üstüne alma çekilecek bir şeyi yok polyannacilik yap kendini bir skeilde mutlu et ye iç gez eğlen ama zamanalrini güzel geçir gençlik ve yıllar geri gelmiyor çünkü
Ozan Aşık Veysel’in yazdığı son şiiri benimsedim kendimi gördüm mısralarında,
Derdim türlü türlü, yoktur ilacım
Hiçbir türlü bulamadım dermanı
Bir dost bulup dem sürmekti amacım
Gam gasavet çevreledi her yanı
Kalemi kırılsın bunu yazanın
Söyler söyler derdi bitmez ozanın
Çağır bağır emir onun söz onun
Yazan katip böyle yazmış fermanı
Bir bahtı karayım gülmedi yüzüm
Neşeli görünür kan ağlar özüm
Kış misali geçti baharım yazım
Kaldırmadı başımdaki dumanı
Dünya dedikleri bir büyük handır
Veysel durmaz ağlar bunca zamandır
Az yaşa, çok yaşa sonu verandır
Bir gün göçüm çeker ömür kervanı
Sözün özü kabullendim ve kadere teslim oldum. Takmıyorum kafama çoğu şeyi, sonu verandır.
Ah be o güzel kalbin bu dünyaya fazla çünkü dünya hassas kalpler için cehennem
Gelecekte şimdiyi düşüneceğim.
doğarken bi iyi gibiydi de sonra çok bozdu
Ortaokul dönemimdi
Yok be o zamanlar bebeyiz daha djfjfjh
Aga bee
Doğmadan öncesi
Dünyanın rengine kanmadan önceki zamanlar diyosun dhdhfhfj
Sıkma sen o tatlı canını şöyle düşün hiçbir şey senden daha değerli değil yıllar geçtikçe anlıyor insan değersiz şeylere üzülüp pişmanlık duyuyor
Niye ya
Aşk mı lazım dert mi lazım diyosun ki fazla rahatlığın getirdiği bunalimdayim😂
Hayat sana güzel tadını çıkart bence ikili ilişkiler insna deli eder
Lise yıllarım
iş hayatı
Anne karnında
lise dönemi
Lise de hep ergenler vardı be
ergenlerle takılmıyordum ki:)
Hepsi travma
Lise
Lise
16 17 yaşlarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar