Hayatınızın en güzel dönemleri ne zamandı?

O zaman buralar dutluk tabi ülkenin içine edilmediği doların, koronanın, domuz gribinin, kırım kongonun euronun bilmem kaç olmadığı (yazmıyorum çünkü ben yazarken bile yükseliyor olabilir) kardeş kardeş yaşadığımız iso abimin oldunmuugggg oldunmugggg sen hiç aşık oldunmugggg sarkisini dinledigim başimizda kavak yellerinin estiği yaz dizileri izleyip 100 sms ile sınırlı mesaj hakkımızın 1 ay yettiği çaldırıp kapatmaların in olduğu saf temiz zamanlarım iyiydi sanki bee neyse olgunlukla beraber elitleşen ruhumdan size bir iso sarkısı ve boynu bükük gül🥀 armağan edeyim de kulaklarınızın pası silinsin


iso abimizi dinlemek bir kültürdür vizyondur 🥀
Hayatınızın en güzel dönemleri ne zamandı?
Cevapla