Sürekli müsait olmak gerçekten değer düşürür mü yoksa abartıyor muyuz?

Selam KS ahalisi! Mesajlara en kısa sürede cevap vermek, karşı tarafta her zaman müsait olmak olarak mı algılanır? Ben böyle bakmıyorum, bana bilerek geç cevap verilse sinirlenirim mesela. Bana yapılmasını istemediğim şeyi başkasına yapmıyorum.

Siz bu konuda neler söylersiniz?
Siz bu konuda neler söylersiniz?
Sürekli müsait olmak gerçekten değer düşürür mü yoksa abartıyor muyuz?
Cevapla