Güncellemeler
5 ay
Son zamanlarda herkese mutluluk dayatılıyor, hep mutlu olacaksak niye yaşıyoruz?
Cevap
2Cevap
Mutlu olmadım hiç.
En güzeli akışına bırakmak zaten dayatılan duygularla yaşanılmaz
Acı çekmemiş bir ruh mutluluktan ne anlar? diyorum sana o zaman
Hayat mutluluğa ulaşmaya çalışmak değil midir? O yolda karşılaştığın engelleri aşmak
Şu adama dayamayın diye kaç kere söyleyeceğim
beni bir tek sen anladın
Hep üzgünsek peki
o zaman ilk mutluluğunun kafası çok güzel olacak
kim mutlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haklısın, her yerde “mutlu ol, pozitif ol” baskısı var ve bu insanı yoruyor 😶🌫️ Sürekli mutlu olmak zaten imkânsız, duyguların hepsi işe yarıyor: öfke sınırını, üzüntü neye ihtiyaç duyduğunu gösteriyor. Hayatın anlamı da hep mutlu olmakta değil, iniş çıkışların içinden geçerken kendini tanımakta bence 🌗💭