Mutlulukla aramızda ne gibi engeller var? Mutluluğa dair hiç umut ışığı yok mu?
Hayat neden bu kadar anlamsız?
Dünyaya gelmek bir hata mı? Hata ise suçlusu kim?
Hayat neden bu kadar anlamsız?
Dünyaya gelmek bir hata mı? Hata ise suçlusu kim?
Hayata mutlu olmaya değil kendini kanıtlamaya ve potansiyelini kullanmaya geldin.
Sınanacaksın, yalnız kalacaksın, aç kalacaksın, ağlayacaksın, yaralanacak ve sevdiklerini kaybedeceksin.
Eğer pes edersen yaşarken ölürsün. Direnirsen kazanırsın.
Cevap
0Cevap
Mutluluk diye bir seye inanmiyorum, hayata oylesine geldigimize oylesine yasadigimiza inaniyorum
Kendini tanimaya geldin diyelim bu sana ot gibi yasamak gibi geliyorsa birsey soyleyemem, bazilarida evlenmek ve cocuk yapmak icin geldigini dusunur.
Ben oyle tanimaktan soz etmiyor aslinda karamsar biri olman dunyada yasadiklarindan dolayi, insan olarak tanimaktan soz ediyorum neyse.
“Doğuştan gelen tek bir yanılgı vardır, o da mutlu olmak için burada olduğumuzu sanmaktır.”
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?