Sizce Türkiye’de kibarlık neden hâlâ zayıflık ve eziklik gibi algılanıyor?

Sizce Türkiye’de kibarlık neden hâlâ zayıflık ve eziklik gibi algılanıyor?

Bilhassa da ülkemizde zayıflık olarak görülüyor. Oysa ki en üst kesimdeki insanların çoğu kibar. Aslında bunu zayıflık olarak görenler zayıflar. Kibarlık, insanın kendi yansımasıdır; bir insan ne kadar kaliteli ve kendine saygı duyuyorsa, o nispette kibar olur. Bunu zayıflık görmek, büyük zayıflık. Peki, sizce neden kibarlığı zayıflık olarak görüyorlar?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce Türkiye’de kibarlık neden hâlâ zayıflık ve eziklik gibi algılanıyor?
Cevapla