Türk toplumu neden artık çok saygısız?

Yabancıyım Türkiyeye arada sırada geliyorum eskiden geldiğimde herkes çok sevecen ve tatlıydı, artık markettekiler ayrı saygısız, gümrük polisleri ayrı saygısız. Ne kadar egolu bir toplum olmuş şok oldum yani. Özellikle ülkeyi temsil ettikleri noktalarda bu şekilde insanları küçümser şekilde davranmaları gözümden çok düşürdü Türkiyeyi. Türkiyeye aşık biriydim ama bugün resmen soğudum. Bu ne zamandır böyle ve neden…

Güncellemeler
1 yıl
Bu arada Türkiye tuvalet için para alan tek ülke olabilir 🫠
Türk toplumu neden artık çok saygısız?
Cevapla