Bazısı kendi problemini kendini çözemiyor. Örneğin okul hayatım boyunca matematik problemi çözdüm. Kardeşim matematik niye kendi problemlerini kendisi çözmüyor da biz uğrasıyoruz?
Bu arada solomon paradoksu da yakında paylaşım olarak gelecek :D

Bazısı kendi problemini kendini çözemiyor. Örneğin okul hayatım boyunca matematik problemi çözdüm. Kardeşim matematik niye kendi problemlerini kendisi çözmüyor da biz uğrasıyoruz?
Bu arada solomon paradoksu da yakında paylaşım olarak gelecek :D

Ben herkesin kendi doktoru olduğunu düşünüyorum insan bir problemi kendisi aşamıyorsa bir başkası bu konuda ona pek yardımcı olamaz ilk adımı önce kendi atması gerekir..
Katılıyorum efenim
Katılınız efenim
Katılım ücretli mi :D Abone olayım videoya beğeni de atıyım hyplansın :D
Tabi canım bende çok ünlü bir komedyenim zaten..🤣🤣🤣abone olun tıklayın ve bla bla🤣
Eheheheh
:))
Kendim çözüyorum, çözemediğim var ise babamdan yardım istiyorum.
O mutlaka çözer.
Fakat babamın bir sorunu olduğu zaman bana gelir bende onunkini çözerim öyle garip bi durum söz konusu jdjdj yani şaka bir yana onun problemi genellikle işte telefon bilgisayar doktor randevuları falan oluyor uğraşmak istemiyor onları hallediyorum. Benimkiler daha problem problem oluyor tabi ahaha
E sizin durum solomon paradoksuna uyuyor o zaman :D Soloman paradoksu; Aynı problem bir başkasının problemi ise ezpert gibi o konuyu kolayca çözersin (aşk konuları gibi düşün) Fakat aynı problem senin olunca bir türlü çözüme ulaştıramaz ya da çok zorlanırsın :D İyi ki baba var eheheh
Heh işte ondan bizimkisi ahahah
İyi ki 🧚♀️
kimseye dert anlatmaya da yardım isteme gibi bir alışkanlığım olmadı hiçbir zaman.. bugüne kadar her sorunumu kendi başıma çözmeye alıştım😊💪
Bana her zaman anlatabilirsin ama biliyorsun dğeil mi can
Ivit biliyorum canım saol 🥰🥰
Ama kafan sisince sen de soylemekten cekinmemelisin biliosun dimi 🤪
Peki sen konustukça kafam şişmek yerine dans ediyor bunu da biliyor muydun :D
Evet en korktugum o kucuk dans eden kelebekcikler ☺️🦋🦋🧚♀️🧚♂️
Ehehehe (çiçek, nergiz)
🙃😬🐛
Kendim çözmeye çalışıyorum , yardım da önemli jsn dimi yani matematik kendisi çözsün problemini hiç sevmem gıcığı da 😂🙄
hAHSABFHJ
Jsn
Teşekkür ederim parasidee 🌸💐🎈
Rİca ederim cann (çiçek, nergiz)
Ben önce kendi kendime debeleniyorum 😄 Çözemediğimi anladığım yerde yardım istiyorum, ikisini de kullanmak hoşuma gidiyor. Solomon paradoksu olayı da tam bu işte; başkasının sorununa taş gibi mantıklı, kendi derdinde duvara toslayan tipim ben de 😂 Kardeşin de muhtemelen konfor alanından çıkmak istemiyor, sen çözüyorsun diye uğraşmıyor. 🙃
Cevap
18Cevap
Ben çözdüm çözdüm... çözemedim problem yok demektir
Bir prpblem varsa beni be benimle ilgili herkesi ilgilendirir😅 imece yöntemi iel çözmeliyiz
Kendi problemlerimi kendim çözerim.
Kendi göbek bağını bile kendi kesenim sjdjd
Arada kendim , arada erkek kardeşim, arada annem 🦭
Maşallah efenim maşallah.
Çözemeyeceğimi anladığım noktaya kadar uğraşırım. Tıkandığım noktada destek alabilirim. Ama elbette ilk önce çabalarım.
Bugüne kadar kendim çözdüm, ha birinden yardım isteyeceksem bu anca yapay zeka olur. İnsanlara dert anlatmanın bir manası yok.
İlk başta kendim çözmeye çalışırım eğer karmaşık bir hale girerse en son çare yardım isterim
Her şeyi kendim çözerim, çözemezsem çabalarım daha çok.
Kendim çözerim ama bilmediğim konularda yardım alırım. Zaten artık yapay zeka var. Çözüyor hemen.
Kendi göbeğimi kendim kesmeyi uzun yıllar önce ilke edindim kimseye minnet etmiyorum
Kimseye ağız bükmeyi sevmem. Tükenene kadar kendi işimi kendim görürüm.
Eheheheh görsel cok iyimiş dost...
Valla galiba pek bişi çözemiyorim..
Problemim var ise benim problemimdir, başkasını alakadar etmez..
Tek başıma üstesinden geliyorum
Ben hallederim dedi ve halledemedi
Böyle söyleyip ilgilenmeyen insan kadar itici başka bir tipleme var mı yaa. Halledrizz, raat ol, o iş bence diyenler neden genelde fos çıkıyor...
Problemim yok ki
Ne güzel işteee
Men problemin ta kendisiyem :D
www.youtube.com/watch
Nickini görünce aklıma geldi :D
''99 problemim var ve bunların hiç biri bir * dğeil dostum. Eğer hiç bir problemin yoksa senin adına üzüldüm dostum. Tam 99 problemim var ama hiç birisi bir sürtk için dğeil. D
99 asjkfbashjf ve problem :D şarkı linkin parkın points of authory şarkısı ile jay z nin 99 problems şarkısının birleşimi bir çalısma. D
Önemli değilll hehehehe
(çiçek, nergiz)
HAhahaha benim iş bilgisayarında emojiler yok dolayısıyla ben o şekilde yazıyorum (gülücüklü yüz) :D:D
Umursamıyorum. Umursamayınca da çözülmüş oluyor
Hangi problem? Neyden bahsediyorsunuz beyefendi? Hahaha işe yarıyo hee :D:D
(alkış)
Yazarım derdimi kendime
Oturmuşum problemlerimi çözüyorum kendime...
Hahaha
1.90 boy sarışın mavi göz hiç bir problem yaşamıyorum
Kendim Çözüyorum, Yardım İsteyenileceğim Kimsel Yok 🥲
Yüzde 99 kendim
Kendim çözmeye çalışıyorum
Genellikle kendim çözerim...
Belki çok zor durumda kalırsam
Kendim çözerim kimseden en ufak bişey istemem
Kendim ula
Kendim çözerim
Kendim çözerim
Kendim çözerim
En azından deniyrum
Kendim çözüyorum
Grok a soriyom
Kendim
Kendim çözerim
Kendim çözerim
Hep kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?