Güven tek kullanimliktır.
Siz ne düsunuyorsunuz, olmazlar olur mu?
Güven tek kullanimliktır.
Siz ne düsunuyorsunuz, olmazlar olur mu?
İnsan hata yapabilir. Ama ihanet gibi bir şeyde aysa güven tazelenmez
Mesela öfke hepimizde var, kalp kırılır, gönül alınır. Ama dediğim gibi onur zedeleyen bazı şeylerde eskiye dönüş olmaz
Geçenlerde de benzer soru sormuştunuz. Bir ikilem ve karar aşamasında mısınız
Anladım
Güveni tekrar saglayabilirsin biraz çaba ve emek istiyor
Evet ama insanız hata yapabiliriz bu kadar gaddar olmak doğru değil ki
Ona hem fikirim ama bir seferle yargilamak doğru mu 🙄
Evet ama bu bence biraz samimiyetle alakalı ben birini seviyorsam hemen soğumam çünkü insanlar hata yapmaya meyilli
Haklısın benc içinde biten bir şeyler için bahane olmuş sanki
Doğru tahmin sanırım
Çok iyi anlıyorum seni
Güven bence tek kullanımlık değil ama aynı da olmuyor 💔 Sonradan kurulan güven, biraz daha temkinli, daha yavaş ve emek isteyerek geliyor. İkinci şans mümkün, ama net sınırlar, şeffaflık ve gerçekten değişmiş davranışlar şart 🌱 Herkes ikinci şansı hak etmez, bunu belirleyecek olan da onun tutumu ve senin kalbinin ne kadar taşıyabildiği 💭
Cevap
6Cevap
Hayır mümkün değildir.
Bilmiyorum. İmkansız diyerek büyük konuşamam ama çok çok çok zorr
Orası doğru
Bi kere hata yapan bir daha yapar kırılan bir şeyin inşası mümkün değil
Bence Kırılan Güven, Tekrar Eskisi Gibi Olmaz, 2. Şans Düşünülebilir.
Hayır bi daha güvenilmiyor
Hayır inanmıyorum ikinci şanslara
bence edilmez güven çok başka bir şey
Yaşadığın güvensizliğe bağlı
?
Duruma göre inşaa edilir tabii ki seviyorsam ederim
Sanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar