Her şeyden aynı anda bıkıp hayata karşı isteksizlik yaşama hissi nasıl geçer?

Aşıp aşmamak istemediğimden de emin değilim ama fena sıkıldım. Aynı anda hem ilişkim olsun istiyorum hem dışarı çıkmaya dahi eriniyorum, biri ezkaza çıkarsa güven olmaz diyip salıyorum ama yalnızlıktan da korkuyorum. Çok çalışmak, bir şeyleri başardığımı görmek istiyorum ama ne sonuç alıyorum ne de aşamasından zevk alıyorum. Tek hoşuma giden uyumak şu aralar.

Her şeyden aynı anda bıkıp hayata karşı isteksizlik yaşama hissi nasıl geçer?
Cevapla