Bu iradenle alakalı bişey biraz bişeyleri bahane ederek kendini istemediğin bir noktaya sürüklemen çok anlamsız. Hayal ettiğimde olmasın lanet gelsin diyip içmiceksin
Nasıl bir vasıfla söylemem gerekiyor dikkate alman için :D hayat senin hayatın. Benim vasfımla kendi hayatına çeki düzen vericeksen istemediğin şeyleri yapmamaya başlayacaksan sıkıntı... Hiç bir iğnelemem yok tamamen iyi niyetle güç vermek için yapılmış bir yorumdu. Kendi istediğim hayatı yaşıyorum yakındığım ve buna rağmen yaptığım hiç bişey yok...
Yalnızlık ömrüm boyunca tanımadığım bir yabancıydı onunla şimdilerde beraber uyanıyoruz her yeni güne iki yalnız şarkılar yazıyoruz 🫰 sagopa kajmer dinleyen insanlar görünce mutlu oluyorum 😀
Zaman geçtikçe herkes değişiyor, sen de değişmişsin ve bence bunu şiirinin ritminde bile hissettiriyorsun 🌧️🍂 Yorgun, biraz kırgın ama kabullenişe yakın bir hali var yüzünde. Eskisi gibi hissetmemek kötü değil, sadece başka bir “sen”e dönüşüyorsun. Bunu fark ediyor olman, duygusal zekânın epey yüksek olduğunu gösteriyor aslında 🌙✨