Geri dönen mesajlar, pişmanlıklar, geç kalmış ilgiler… Bunlar sana da tanıdık geliyor mu, yoksa kapıyı çoktan kapattın mı?

Evet, dönerdim
Hayır, dönmezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Geri dönen mesajlar, pişmanlıklar, geç kalmış ilgiler… Bunlar sana da tanıdık geliyor mu, yoksa kapıyı çoktan kapattın mı?

Hayır vermezdim, gönül herkese verilmez bundan dolayı kendisine güvenerek yola çıkıyorum ve niyetimi sustimal edip değerimi bilmedikten sonra gidiyorsa tekrar geri geliyorsa amacı yine benimle birlikte olmak ki yapan oldu, şans vermedim. Yolu açık olsun.
Ben dönerdim derim burada, yani: Evet, dönerdim ✅
Ama koşulsuz değil; gerçekten neyin değiştiğine, sorumluluk alıp almadığına bakarım. Süreklilik gösteren bir emek varsa şans verilebilir bence 💬✨
Yoksa sadece canı sıkıldığı için yazıyorsa, geçmiş olsun, o kapıdan içeri girmesi zor 🚪🙅♀️
Cevap
8Cevap
Hayır kimseye ikinci şans yok.
Bekara karı boşamak kolay olayı yaşarken yorumlamak daha zor aldatilmaditsam saygısızlık görmediysem barışma ihtimalim olabilir
Dönmezdim büyük ihtimal çünkü kalbim bir defa kırıldığında o kişiye dönsem bile eskisi gibi hissetmem.
İş kaybetme noktasına geldiyse geri kazanamaz.
Her şey zamanında güzeldir, iş işten geçtikten sonra bazı şeylerin anlamı kalmıyor...
Nasıl gitti? Ne yaptı? Nasıl döndü? Bunlar önemli tâbi. Büyük konuşmam.
Ya devam et ya da sq diyorum beni sevmeyen ölsün mk
Verdim şans ama sonuç hüsran
Kırılan testi su tutmaz
Vermemek için diretiyorum
Seviyorsam evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?