• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Seni kaybettiği için pişman olan birine, yeniden şans verir misin?

AşkıÖldürmek
AşkıÖldürmek Takip Et
FenomenMaster Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
159
Yapay Zekaya Sor
Son pişmanlık sende fayda eder mi?
Bir vazgeçiş, tüm dönüşleri etkisiz kılıyor.
Bir vazgeçiş, tüm dönüşleri etkisiz kılıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
https://m.youtube.com/watch?v=TXxhu-gSBDA
Seni kaybettiği için pişman olan birine, yeniden şans verir misin?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
24 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sssicaksutlukahvem
    sssicaksutlukahvem Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Son pişmanlık dahi olmasın mümkünse çünkü zerre önemi kalmıyor hiçbir şeyin. O raddeye gelene kadar düşünsün insanlar biraz, her şeyi batırıp, karşısında ki insan toparlamaya çalıştıkça daha da yıkıp döküp "pişmanım" deme tenezzülünde bulunmasınlar. O vicdan rahatsızlığı da yaptıklarının karşılığı olsun, tabii azıcık vicdan kırıntısı kalmışsa mümkündür bu da...
    Kaybettikten sonra herkes anlıyor değeri ya da hatalarını. Önemli olan kaybetmeden önce gösterilen çaba ve telafiler. Yanındayken bilmeli kıymetini, en azından gerçekten seven insanlar bu şekilde yaşıyorlar...

    1
    3 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet katılıyorum. Gerçekten sevince insan yokluğunu bile onunla yaşıyor kalben ve ruhen.

      Yorumla
    • sssicaksutlukahvem
      sssicaksutlukahvem
      +1 yıl

      Aynen öyle, hayatın her evresinde iyi insanlar çıkar umarım karşımıza.❤️

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Umarım💓

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Eğer duygular bitmemişse, bir iki üç şans falan dinlemiyor. Ama bittiyse, son pişmanlık fayda etmiyor. Konu Aşk ise Mantığımla hareket eden biri değilim, duygularım hep daha ağır basar. O şansı verdiğime pişman olduğum zamanlar olmuştur.

    1
    2 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      O şans nedense hep pişmanlık

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Maalesef..

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    Verdim diyelim
    ne değişecek
    yani elinde sihirli bir değnek var ve bir anda okus pokus mu yapacak bütün sorunlar çözülecek mi hatalar telafi olacak mı?
    Genelde insan duygusal açıdan bakınca bir şans vermek istiyor ama o şansı verince bence daha çok kırılıp inciniyor

    Şans vermek ya da vermemek kişinin kendi tercihi ama ben şans vermezdim verdiğim şansı bu güne kadar kimse iyi kullanmadı daha beter paramparça etti gitti kırmadığı eksik yerleri tamamlayarak

    3
    1 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet genelde öyle oluyor sonu belli

AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

86

Cevap

91

Cevap

  • 54srp
    54srp Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Önceden olsa bir sanş vermek isterdim ama şimdi böyle düşünmüyorum.
    Giderken bana bıraktığı hayal kırıklığını asla unutamam.
    Tekrar düzelttik diyelim.
    Ama benim ona olan güvenim eskisi gibi değil ki.
    Kaybolan güveni tekrar kazanmak çok zor.
    Konu ne olursa olsun ne için gitmiş olursa olsun bu bir daha yapmayacağı anlamına gelmez.
    Bir kere giden yine gider.
    Hata belki affedilir ama yanlış asla!
    O yüzden kimse ikinci şansı haketmiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Seviyorsam evet sevmiyorsam hayır keşke ben istiyorsan hep şart veririm pardon şans veririm yanlış yazdım ama sevmiyorsan dünyanın en iyi adamı olsun yinede şans vermem

    2
    10 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Seviyorsan bu gel ağzıma et demek değil işte kolay değil yani Redoş🤣

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      Yani evet ahshfgd Seviyorsam galiba her şeyi affedebilirim Allah beni kahretmesin

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Yazık yani acıların kadını mi olacaksın sen simcik 😱

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      Acıların kadınıyım zaten ben jdjfj

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet öyle ya da böyle öylesin🤣 sevmek baştan gel ağzıma et demek zaten 🤷

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      Evet ben daha ilk günden biliyordum tanıştığımızda üzülecek tarafın ben olacağımı

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Sevenler için dünya kamera şakası gibi 🤷🤣

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      Allah’tan hiç kimseyi sevmiyoruz rahatız 😂😂😂😂

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Hahahhaha aynen aynen ya 🤣 sevenler düşünsün bizene ki

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      Yani aynen Allah aşkına biz kafayı mı yedik gidip birisini sevelim chxjcjcj

      Yorumla
  • lotus-patra u
    lotus-patra Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Veremem ya oyuncak mıyım ben.
    Gel diyince gelicem git diyince gidicem!
    Zaten ben bitirdiysem mezardan babam gelse beni döndüremez.
    Zamanında kıymetimi bilseymiş geçmiş ola.

    1
    1 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Aşkın çığlığını sustutabilir misin?

      Yorumla
  • _Maidetta_
    _Maidetta_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Duyguları yoğun şekilde yaşayıp bitirmişsem hayır. Yüzeysel duygular yaşadıysam, bıraktığı gibi kalmış, bıraktığı gibi durmuşsa evet..

    1
    2 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Bıraktığın gibi kalmıyor kimse maalesef.

      Yorumla
    • _Maidetta_
      _Maidetta_
      +1 yıl

      Bu zamanla ve kişinin niyetiyle alakalıdır.

      Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.

    Verdim, iyi ki vermişim. Tabi herkes böyle değil, gerçekten samimi ise verilmeli.

    2
    0 Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.

    Vazgeçtiğim birine tekrar şans vermem.

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı.

    Yok neden vereyim belasını bulsun

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Neden kaybettiğine bağlı

    1
    0 Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Sebepleri ve sonuçları bir arada düşünmek lazım..
    1. Neden gitti?
    2. Nasıl gitti?
    3. Bu süre zarfında kimlerle, neler yaptı?
    4. Bıraktığı gibi kaldı mı?
    5. Bıraktığı gibi kaldım mı?
    6. Gelişinin asıl nedeni ne?

    Bunlar sorgulanmalı.. İkna ediciyse, neden olmasın..

    1
    4 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      3,4,5,6 hepsi sıkıntı baştan yatıyor🤣🤷

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Akıl ve kalp arasına sıkışmak tam da bu..

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Akıl haklı kalp Arsız

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Haklı olana haklısızlık etmekte üzerimize yok..

      Yorumla
  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Siz ilişkiyi bitirdiğinizi açıkladınız ama muhtemelen ayhan bey vazgeçmek istemiyor ve ısrar ediyor ve bu soru açılıyor diye düşünüyorum.
    Aaltını kapattığın ve soğumuş çayı tekrar ısıttığında lezzet vermediği ve ağzının tadını bozduğu gibi bir defa bitti denilen ilişki de bir daha eskisi gibi olmuyor, tadın kaçmış oluyor. Bir şeyler kopmuş, kırılmış, soğumuş oluyor.
    Bence eski deftere yeni sayfa açmak kimseye bir kaykı sağlamaz.

    1
    3 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Yani o kadar da ifşa etmeyelim🤷🤣🤣

      Yorumla
    • SwordOfDemocles
      SwordOfDemocles
      +1 yıl

      Yorumla ilgili düşünceni yazsaydın da o kelimeye takılmamış olsaydın daha iyi olacaktı sanki. Kaldı ki Mars görevindeki astronotlar bile biliyordu sizi 😁

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Yani düşünce kısmını anladım. Sıcak bakmıyorsunuz. Genel olarak herkes aynı fikirde. Görüş için teşekkürler 🙏🤷

      Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.

    Bu konu hakkında çok beylik laflar etmeye gerek yok bence.. İnsan hangi konuda büyük konuşursa onu yaşamadan ölmüyor çünkü.. Eğer kalbimde zerre kadar sevgi kırıntısı varsa ve bana affedilemeyecek bir hatası olmamışsa şans verebilirdim evet.. Fakat dediğim gibi bu zamanda insan maalesef sevildiğinden emin olamıyor en büyük sorun o.. Keyifli günler..

    1
    2 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet sevildiğine olan inancı kaybediyorsun. Böylece istediğin şeylerin de önemi kalmıyor katılıyorum kesinlikle. Sanada 🙏

      Yorumla
    • HeartofFire
      HeartofFire
      +1 yıl

      Teşekkür ederim canım.. :) 🙏

      Yorumla
  • Manquer
    Manquer Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Vermem.. aklını kullansaymış aklı yok mu
    Ben gittim ellere sen vurr. G.. tünü yerleree

    1
    4 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      🤣🤣🤣 hahha güzeldi bu. Ama ben öyle hemen ellere gidemiyorum sıkıntı burada

      Yorumla
    • Manquer
      Manquer
      +1 yıl

      Biz de hemen gitmedik yaa canımm ☺️

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Sondaki espiri söze dedim canım sen üzerine alınma🤣🤣🤷

      Yorumla
    • Manquer
      Manquer
      +1 yıl

      Tamam 😄 vursunlar totoyu yerlere 😂

      Yorumla
  • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
    ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Vermem geçti artık bolu pazarı sür eşşeği niğdeye o işin olma olasılığı daha uzayda dahi yok artık bir kere ipler koptu mu tamam daha geri dönüşü yok özlesem de kuruyup bitsem de bir adım dahi atmam yerimde sayarım zamanlada zaten alışırım o acıya son pişmanlık fayda etmiyor maalesef ki

    1
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Kaybedene kadar aklı neredeydi diye bir düşünmek lazım. Bunu başardıysa hassas bir noktamdan beni incitti demektir. Bunu yapan birine de tekrar şans vermem.
    Bazı insanlar gerçekten hayatından çıkması gerektiği için gidiyor aslında. Duygusal yönden bakmayı bırakıp mantıklı düşününce en doğrusunun aslında hayatımızda 'olmaması' olduğunu anlayabiliriz. Böyle zamanlarda duyguları bir kenara bırakmak lazım. Tek ihtiyacımız olan mantık. Gitti bitti. Hayatına devam etmeli.

    1
    0 Yorumla
  • niceness
    niceness Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Hatasına bağlı. Her hata ikinci şansı hak etmez. Bazı hataları ilkinde silersin. Bazı hatalara ise ikinci şansı tanırsın. Geri dönüşü mümkünse şans verebilirim ama exten nex olmaz sözünü de unutmamak lazım. Bitmiş bir ilişkiye yeniden başlamak ne kadar sağlıklı olur ki...

    1
    0 Yorumla
  • Kardan_adam07
    Kardan_adam07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Şans vermek değilde çekerim karşıma sorarim "neden" geldin. cevap verirken konuşmalarında ki samimiyeti ciddiyeti analiz ederim. onu dinlerken zaten konuşmalarındaki ses tonundaki gerçek hissi anlayabilirsin. bunlari yapmadan şans vermek, kendinin basit olduğunu ve ilişkilerine değer vermedigini gösterir. akilli bir insan aklı başında bir insan basit düşünmez. basit insan karaktersiz insandır. basit insanlar herkese şans verir. herkese atlar, herkesi hayatına alır.

    1
    0 Yorumla
  • Adıultimeguide
    Adıultimeguide Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanların genelde yapılan hatalardan ders almayıp iyi niyeti sürekli suistimal ettiklerini gördüğüm için affedemiyorum şansta veremiyorum yapacak bir şey yok. Bu konuda nasırlaşmak isteyen ben değildim.

    1
    2 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet belli bir seviyeden sonrası bizim istediğimiz dışında

      Yorumla
    • Adıultimeguide
      Adıultimeguide
      +1 yıl

      Maalesef...

      Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    En nefret ettiğim ve tiksindiğim şey. tamamen bitmişse bitmiştir. yok öyle oldu yok böyle oldu.
    ortada bitmiş bir şey varsa tekrar bir şans vermek zaman kaybı.
    zaten bir daha eskisi gibi o heyecan ve istek olmuyor.

    1
    3 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet olmuyor gibi güven olmuyor bir defa. Heyecan peşinde koşacak ta değiliz. Bilemiyorum aslında 🤷

      Yorumla
    • Akrep-Bir_Adam
      Akrep-Bir_Adam
      +1 yıl

      Eski defterleri tekrardan açmak ve deneyim desen bile en ufak bir tartışmada eski muhabbetler açılıyor. offf gerçekten yorucu ve değmiyor. yine de karar senin. kendi görüşüm bu şekilde.

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Mantıklı evet boğucu bir muhabbet bu ya nefret ettiriyor

      Yorumla
  • KartalKuzeyli
    KartalKuzeyli Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    hayır. 2. şans vermek falan benim lugatımda yok ben sana 1 tane şans verdim zaten kullanmasını bilseydin, hem kim bilir benden sonra kimle ne halt etti, istemez sağ ol biten bitmiştir.

    1
    1 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Katılıyorum benden sonra ne halt etti konusunda🙏

      Yorumla
  • 8matador1180
    8matador1180 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Ne şekilde kaybettiği önemli AşkıÖldürmek, yani durumu tam bilmeden bir şey söylemek yanlış olur. Sen verir misin mesela? Pek veriyor gibi durmuyorsun da xd

    1
    6 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Veren yeniden kaybeder. O kadar çok seviyorsam evet veririm

    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yani eğer o kişi samimi bir şekilde geri dönmüşse yeniden kaybedeceğimize bu kadar da emin olmayalım ama genelde yine aynı şeyler olabilir tabi...

    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Güven gittiğinde geri gelmiyor maalesef

    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Neden kırdılar güvenini?

    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Uzun hikaye görüş için teşekkürler🙏

    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Pekala :))

  • BeybiiMer
    BeybiiMer Takip Et
    FenomenXper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Şu saatten sonra kimseye tek bir şans dahi vermem. Gelgitleri olan insanlar ziktirsin gitsinler

    2
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Bazı şeyleri kısa film tadında bırakmak lazım. Tekrarları keyif vermiyor

    1
    0 Yorumla
  • Asipizzaolamadım
    Asipizzaolamadım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Açıkçası kimse kimseden vazgeçtiği için hiç pişman olmuyor, kafada bitirdikten sonra esamesi okunmaz bile.

    1
    1 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet vazgeçmek bir defa olur. Sonrasında yapılan şey sadece rol

      Yorumla
  • Dumanseven
    Dumanseven Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 94%
    +1 yıl

    İkinci şansı verdim ama hiçbir şey eskisi gibi olmadı eski güven eski sevgi kalmadı bende

    2
    4 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet maalesef hiçbir şeyi eskisi gibi bulamıyor insan

      Yorumla
    • Dumanseven
      Dumanseven
      +1 yıl

      Yine her an gidecekmiş gibi hissediyorum bağlanamıyorum tekrar

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Bir gün muhakkak gidecek çünkü. Bir defa vazgeçti. Artık o istikrar olmaz ki

      Yorumla
    • Dumanseven
      Dumanseven
      +1 yıl

      Maalesef öyle

      Yorumla
  • yeleklimont
    yeleklimont Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 75%
    +1 yıl

    çok verdim o şansı ama vermemek en güzeli bence araya sogukluk girdimi olmuyo be azizim..!

    1
    4 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet öyle bir defa güven olay yerinden gidince geri gelmiyor.

      Yorumla
    • yeleklimont
      yeleklimont
      +1 yıl

      kesinlikle eskisi gibi olmuyo ve zaten yürütemiyosunda hep soru işaretleri ve sonuç the end..

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Şüphe ile aşk aynı çatı altında olamıyor katılıyorum🙏

      Yorumla
    • yeleklimont
      yeleklimont
      +1 yıl

      aynen öyle..

      Yorumla
  • Güzel1ilişkiler
    Güzel1ilişkiler Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41 , eic 80%
    +1 yıl

    Konuları gözden geçiririm. Haklı sebeplerini dinlerim ve kendimi onun yerine koyarım haklıysa konularında şans veririm seviyorsam herkesin 2 inci şansa ihtiyacı olduğunu iyi bilirim. Egerki hatalarda günahlarda bulunmamissa

    1
    0 Yorumla
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Adı üstünde değil mi kaybetmiş işte? Sence öyle bir ihtimal var mı?

    1
    10 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Beynim ile konuştuğum zaman hayır kesinlikle diyor. Peki ruhum?

      Yorumla
    • EmirAdakul
      EmirAdakul
      +1 yıl

      Benim ruhum böyle şeylerde ağır basar. Biri beni kaybetmişse ruhumdan kaybetmiştir beynimden değil..

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Ruhunu olay yerinden toplayamayan kişiler ne yapacak peki

      Yorumla
    • EmirAdakul
      EmirAdakul
      +1 yıl

      Böyle bir durumdan neden kaybettiği sorusuna cevap arayacaksın işte.

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Halim yok düşünmeye

      Yorumla
    • EmirAdakul
      EmirAdakul
      +1 yıl

      Anlaşılan sen kendin için sormuşsun bu soruyu :)

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Anlaşılmamış gibi devam edelim🤣

      Yorumla
    • EmirAdakul
      EmirAdakul
      +1 yıl

      Sohbet etmek istersen her zaman yanındayım bunu bilmeni isterim :)

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Teşekkür ederim senin için de geçerli🙏

      Yorumla
    • EmirAdakul
      EmirAdakul
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • Enperatriz_Eztia
    Enperatriz_Eztia Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Sebebi önemli ayrılığın. Yaşnız şu bir gerçek ki ayrıl barış ilişkinin sonu olmuyor.

    1
    1 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet aynen öyle nedenleri önemli ve tabiki hissettiklerini de görmezden gelemiyor insan

  • -Afroditimsi
    -Afroditimsi Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevgisine inanıyorsam , benim için çaba gösterdiğini görürsem ve hislerim varsa veririm şans

    1
    2 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Verip mutlu olan gördün mü?

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      Bir depresyona girer çıkarız 😂

      Yorumla
  • OzanTrmn
    OzanTrmn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Çok sevdiysem seciyorsam hâlâ unutamıyorsam veririm evet

    1
    7 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Sonra yeniden üzerler tabiki

      Yorumla
    • OzanTrmn
      OzanTrmn
      +1 yıl

      Yaparlar beklerim işte insan sevince ne kadar kör oluyorsa karşıda ki yalan da söylese inanıyor

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Evet bu inanç ta saflık resmen

      Yorumla
    • OzanTrmn
      OzanTrmn
      +1 yıl

      Öyle. O yüzden uzak duruyorum hiç hevesim yok aşka sevdaya (en son sen vardın profil resmini değişmissin 😂)

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Artık yokum demekki değiştirdim diye🤣🤣

      Yorumla
    • OzanTrmn
      OzanTrmn
      +1 yıl

      Seni unutan ölsün 😂

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Hahaha ölsün 🙏

      Yorumla
  • FatmaKı
    FatmaKı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu ilişkiler durumu baya karışık. O durumun içinde olmadan insan düşünüp karar veremiyor açıkçası. Aşk insanın gözünü kör ediyor sonuçta. Yapılan hataların da bu konuda etkili olduğunu düşünüyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Estacaca
    Estacaca Takip Et
    Yoda Yaş: 106 , eic 86%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Vermem belki hayatımda başkası oldu, ben varken o gittiyse döndüğünde benim olamıyabileceğim ihtimalini düşünecekti. Geçmiş olsun

    2
    0 Yorumla
  • _Ćamdànnesneé_
    _Ćamdànnesneé_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Samimiyetine, pişmanlığına inanırsam ve hislerim devam ediyorsa, aradaki saygı da kopmamışsa bir defalık şans verilebilir.

    2
    0 Yorumla
  • misbethy
    misbethy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 93%
    +1 yıl

    asla ama asla vermem eğer aramız bozuksa mutlaka beni kıracak bir tavrı olmuştur baştan yapmamalıydı bunu kendi düşen ağlamaz

    1
    0 Yorumla
  • Cassie_Robichaud
    Cassie_Robichaud Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Burada onun pişmanlığı değil daha çok benim niyetim önemli. Eğer hala yanımda olmasını istiyorsam bir şans daha veririm.

    1
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    Neden gitti
    Nasıl gitti
    Neden döndü
    Nasıl döndü...
    Değersiz hissettirmiyor ise yeniden denerim

    1
    0 Yorumla
  • Perikızı__
    Perikızı__ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Gerçek manada pişman olsa hata etmez. Düşünerek hareket eder. İkinci şansı verdiğim herkes bunu çok güzel ispatlamış oldu.

    1
    0 Yorumla
  • Yâvheheeya
    Yâvheheeya Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Evet sans verdim. Bunun sebebi onun pismanligi degilde benim hala seviyor olusumdu. Sogudugum, artik tiksindigim birine sans vermezdim.

    1
    0 Yorumla
  • KongFuZi
    KongFuZi Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Merhaba,
    Her insan ikinci bir şansı hak eder. Ancak göz aynı göz olsa da yaş aynı yaş olamaz.
    Işıkla kal...

    1
    0 Yorumla
  • Blondesmann
    Blondesmann Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Asla ikinci bir şans vermem, kendime de ikinci şansın verilmeyeceğini düşünerek hareket ederim. Böylece aramızdaki ilişki daha kaliteli geçer.

    1
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Bu konuda öyle büyük büyük konuşamıcam.
    Eğer ki karşımdaki kişiye karşı duygularım ve hissim varsa verebilirim...

    1
    0 Yorumla
  • morpiksel
    morpiksel Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 83%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 633 cevap paylaştı.

    Ben şans vermezdim. Eskisi gibi olmaz zaten. Sonuçta bir kere kırılmışım, tekrar tecrübe etmeye gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • sekuriti
    sekuriti Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    O şansı verirseniz aynısı tekrarlanacaktır insan 7 sinde neyse 70 inde odur güzel bi sözle özetliyim

    2
    0 Yorumla
  • xxebruuxx90
    xxebruuxx90 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Abi valla ne kadar vermeyiz desekte veriyoruz kalkıpta asla vermem diyen yalan söylüyordur

    2
    0 Yorumla
  • kuzeynm
    kuzeynm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Bilmiyorum ama vermem büyük ihtimal verisem çok çekingen olurum

    1
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Gittiyse bunda bir hayır vardır. Biten bitmiş yoluma bakarım.

    1
    0 Yorumla
  • live-in-the-moment
    live-in-the-moment Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 79%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Geçerli sebepse bi ihtimal, ama hata sonucuysa yapan aynı hatayı tekrar yapar o konuda şans vermem

    1
    0 Yorumla
  • ZeyneOpe
    ZeyneOpe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Hala onu seviyorsam evet veririm yoksa 2. Şans vermeyi düşünmüyorum

    1
    0 Yorumla
  • İrşii
    İrşii Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Aldatma söz konusu değilse şans veririm. Önemli olan problemi görmüş olması

    1
    0 Yorumla
  • Senaaaay
    Senaaaay Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Vermedim vermemde tekrar aynı şeyler yaşanır sonu belli

    1
    0 Yorumla
  • TheGoodDulMan
    TheGoodDulMan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 80%
    +1 yıl

    Neden ayrıldığımıza bağlı olarak değişir bu sorunun cevabı.

    1
    0 Yorumla
  • Mavisafircik2
    Mavisafircik2 Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 82%
    +1 yıl

    Hayır çok çabalarım bitmemesi için bitirirsemde yok olurum

    1
    0 Yorumla
  • Birazsenbirazben5
    Birazsenbirazben5 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Etmez beni pişman bitmistir bende giden kişi gelsede yaprak oynamaz bende

    1
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.

    Genelde benden sonra evlenıyorlar :) neyım ben bölüm sonu canavarı falan mı 😂

    1
    0 Yorumla
  • JustCoordinator
    JustCoordinator Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok sevdiğim ve saygı duyduğum biriyse neden olmasın..

    1
    0 Yorumla
  • pammy7888
    pammy7888 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Benim için biten bitmiştir geri dönmesini kabul etmem

    1
    0 Yorumla
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 27b cevap paylaştı.

    Yok desem olmaz he desem olmaz. Takılırım yine de. Arada lazım oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Dördüncümurat4
    Dördüncümurat4 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Nasıl yaşadığı önemlidir.. benden sonra hayatına birisi girmişse.. fayda etmez

    1
    0 Yorumla
  • Voong
    Voong Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 943 cevap paylaştı.

    Aklım hayır diyor ama kalbim kalbim işleri bozuyor..

    1
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    Nasıl ayrıldığımıza bağlı. Ben biraz bu konuda fazla iyimserim şans veririm.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (117)
Devamını Gör(162)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Seni kaybettiği için pişman olan birine, yeniden şans verir misin?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizi terk eden birine, ikinci bir şans verir misiniz? 100 cevap verildi
Hata yapmış ama pişman olan birine, ikinci bir şans verir misiniz? 94 cevap verildi
Vazgeçtiğiniz birine ikinci şans verir misiniz? 8 cevap verildi
Sizi kaybeden kişi pişman olur mu? 22 cevap verildi
Reddedildiğin kişi pişman olup dönse şans verir miydin? 11 cevap verildi
Sizi bir kez kaybeden kişinin ikinci şansı olur mu? 36 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨