
Sınırınızı zorladığınızı düşünüyor musunuz mesela? Ben nedense o sınırı geçebildiğimi ya da zorladığımı düşünmüyorum.

Sınırınızı zorladığınızı düşünüyor musunuz mesela? Ben nedense o sınırı geçebildiğimi ya da zorladığımı düşünmüyorum.
Nasibi zorlamamak lazım..
Bazı şeyler biz istesekte belki bizim için doğru olan şey değildir, evrenin bize bir mesajı, işaretide olabilir şayet olmayan bir hayal ya da hedef var ise..
Sınırlarımı kendimi yormadan ve de kaybetmeden bi yoklarım baktım ki olmuyor dahada üzerine düşmem..
Sırtımı döndüğüm yer belkide çok daha aydınlıktır 🌟
Ben genellikle kaçıyordum. Ama 2025'te konfor alanını terk edenin daha fazla bir şeyleri kaybettiğini ama daha fazla şeyler kazandığını gördüğüm için kendi hayatımda da bunu entegre etmeye başladım. Bir şeyden korkuyorsam devam edeceğim ve sonucunda iyi bir şey olacak ve bana iyi bir ders öğretecek Bu yüzden korkmamayı öğrendim ve 2026'da da bunu hayatıma entegre etmeye ve böyle bir hayat yaşamak istediğimi fark ettim.
Evet, istediklerim için sınırlarımı zorluyorum ama kendimi tüketerek değil. Konfor alanından çıkıyorum, emek veriyorum. Fakat sağlığımı, değerlerimi ve huzurumu feda etmiyorum
Bence sen sınırını zorlamıyorsun değil, sınırının nerede başladığını tam bilmiyorsun gibi geliyor 🕯️✨
İnsan çoğu zaman korktuğu için değil, nereye adım atacağını bilmediği için yerinde kalır.
Küçük ama düzenli riskler al, her gün minicik de olsa konfor alanından çık.
O çizgiyi geçmek, tek seferde uçurumdan atlamak değil; adım adım yürümek aslında 🌱
Cevap
8Cevap
Zorlarım gerektiğinde
Belki son noktasına kadar değil ama zorluyorum
Gerekiyorsa zorluyorum
Zorlamayı düşünüyorum
Zorlanmadan ilerleyemeyiz, gücüm yettiği kadar zorlarım.
Çoğu zaman evet
Öyleyse sadece izlersin
Evet bazen
Ele geçmez istediğin uğruna savaş vermezsen
Yoruldum uğraşmıyorum
hayır zorlamıyorum
Sonuna kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?