Hedeflerinize ulaşmak için çabalıyor musunuz yoksa çabuk mu pes edersiniz?

#cadısoruyor
#Azerikız
#TerazilerÇokTembel

#cadısoruyor
#Azerikız
#TerazilerÇokTembel

Eğer olduğunu görüyorsam sonuna kadar ilerlerim çok çabalarım fakat daha başta bir sürü olumsuzluk yaşanıyorsa hiç ilerleyemiyorsam da çok çabuk pes ederim
Güzel
Zaten önemli olan elinden geleni yapmak hedefe ulaşamasan da başarmış olursun
Ya da en azından denedim dersin
Her yenilgi insanı geliştirir
Su siralar cabaliyirum hatta savasiyorum.. herkesi herseyi karsima aldim..
Ne için kim için? Degerse devam
Başarılar yerli ❤
Çok çabuk pes ediyorum. Bu yüzden belli bir hedefim yok.
Burcun nedir
Terazi...
Tahmin ettim. Pes etmek degilde çabuk fikir degiştiriyorsun.
Evet, kararsızlık var bayağı.
Cevap
13Cevap
Çabuk pes etmem çokta çabalamam hani ya bilmiyorum kafama göre hatun😂
Yay kafası işte hatun ❤💋
Pes etmek yok bizde 1000 defa denerim olmazsa 1001 denerim
Aferim
Oo teveccühün 😄 utandırdın.
Ajahaha rahat ol
Çabalarım olursa çabalarım boşa gitmemiş amacıma ulaşmış olurum olmassa tecrübe etmiş olurum...
Ben ne olursa olsun bişeyi kafana koyduysam çabalarım
Hırslıyım bu konuda..
Burcunuz nedir
Başak
Kazanmadan bırakmam
Süper
çabaladım elde ettim
Güzel
çabaladım ama değmeyeceğini anladım
Pes etmem fakat Dünya çabuk yoruyo
Yok olaganla yetiniyorum
Anında pes ediyorum.
Burcunuz nedir
Boğa
Cadı
Efendim?
Naber
Tam sana göre bir sorum var gel profilime
Bana göre olan soruları nasıl belirliyorsun pardon?
Link at
Link yok sayfama girersen görürsün sabiş
Cabaliyorum tabi ki
Pes etmem.
Pes ediyorum
Etmemelisin.
Cabalicak gucum kubbetim yok
Allah yardımcın olsun o zaman
Çaba sarf ederim.
doğru tembeliz
Çabalarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar