Kendine aşırı güvenen, ego kasan insanları siz de komik buluyor musunuz yoksa gıcık olup laf mı anlatmaya çalışıyorsunuz?

Kendine aşırı güvenen, ego kasan insanları siz de komik buluyor musunuz yoksa gıcık olup laf mı anlatmaya çalışıyorsunuz?
Kendine aşırı güvenen, ego kasan insanları siz de komik buluyor musunuz yoksa gıcık olup laf mı anlatmaya çalışıyorsunuz?
Cevapla