Siz de kendini bi halt sanan, egosu şişik insanlara sık denk geliyor musunuz?

Siz de kendini bi halt sanan, egosu şişik insanlara sık denk geliyor musunuz?

Beni bilen bilir; normalde bu tarz şeylerle uğraşmam. Ama bazıları var ki sabır denen kavramı özellikle test ediyor. Ne bir iletişim kurmuşluğum var ne de kurmak için en ufak bir niyetim… Buna rağmen kendilerini Kaf Dağı’nın zirvesinde sanıyorlar. Birkaç rastgele iltifatla egosu şişenlerin şunu bilmesi gerek: olduğunuz yer, sandığınız kadar yüksek değil; hatta çoğunuzun ortada ciddiye alınacak bir tarafı bile yok.

Bu yüzden kendinizi bir b@k sanmayın lütfen

Siz de kendini bi halt sanan, egosu şişik insanlara sık denk geliyor musunuz?
Cevapla