Sevdiğiniz insanın temasını hep istemek bir yük müdür, yoksa sığındığımız bir huzur mu?

Sevdiği insanın varlığını, sesini, sıcaklığını hep yanında istemek bir 'yük' müdür, yoksa o özlenen huzur sığınağı mı? Sizce fazla ilgi ve temas erkeği sıkar mı¿

✨️
✨️
Sevdiğiniz insanın temasını hep istemek bir yük müdür, yoksa sığındığımız bir huzur mu?
Sevdiğiniz insanın temasını hep istemek bir yük müdür, yoksa sığındığımız bir huzur mu?
Cevapla