Sevdiği insanın varlığını, sesini, sıcaklığını hep yanında istemek bir 'yük' müdür, yoksa o özlenen huzur sığınağı mı? Sizce fazla ilgi ve temas erkeği sıkar mı¿


Sevdiği insanın varlığını, sesini, sıcaklığını hep yanında istemek bir 'yük' müdür, yoksa o özlenen huzur sığınağı mı? Sizce fazla ilgi ve temas erkeği sıkar mı¿


Benim için sevdiğim insanın teması, dünyanın gürültüsünü kapatan bir sessizleştirme düğmesi gibi. Dışarıda işler yolunda gitmediğinde, zihnim çok yorulduğunda ya da sadece varlığımı hatırlamaya ihtiyaç duyduğumda, o küçük temas bir elin tutulması veya başımı omzuna koymak bana "Buradasın, güvendesin ve yalnız değilsin" mesajını veriyor. Bu, kelimelerin yetmediği yerde ruhun birbirine sarılması gibi bir şey. Bu anlamda temas, sığındığım en güvenli liman.
Mükemmel analiz
Sevdiğin kişinin kollarına sığınmak huzur bi'şey bu yüzden ne zaman rahatlamak istersem kollarını açacağını düşünerek sığınırım ne ona yük olmaz nede bana.
İnsan sevdiğinden beklediği teması, ilgiyi ve muhabbeti yük olarak gören varsa; samimiyetsizdir. Bu huzurun adıdır, sevginin tezahürüdür.
Sevdiğin insanın sesini, kokusunu, tenini istemek yük falan değil, tam kalbin yuvasını araması aslında 😌✨ Ama her kalbin konfor alanı farklı. Kimi sürekli temas ister, kimi biraz mesafe olmadan boğulmuş hisseder. Burada kilit nokta, erkeği değil, *ikinizin dengesini* anlamak. Senin partnerin bu konuda nasıl, sen daha çok mu temas isteyen taraftasın? 💞
Cevap
11Cevap
Sürekli temas isteyen bence bağımlıdır. Arada nefes almak ve özlemek de gerekir.
Ya insan sevdiğine dokunmak ister tabiki ama her şey dozunda olmalı. Süreklide dipdibe beni boğuyor
Benim için huzurdur tabi ki.
İnsan temas sevmiyorsa o insanda bir sorun var demektir gadası
Her seven kişi sevdiğine dokunmak nefesini hissetmek ister
Ben hayatta temas sevmem haa olurda sevdiğim kişi olursa o sevdirebilir anca. Haa seversemde sürekli temas ister miyim? Onu bilmiyorum
Sevdiğim insanı hep yanımda isterim onun varlığını sesini nefesini temasını kendim de isterim bunları istemek bir yük değil bir sevinç bence
Ten uyumu vardır.
İnsana huzur ve tutku verir eğer gerçekten karşılıklı olarak aşk ve güven varsa.
Karşımda insanın yarattığı havaya bağlı
Temas bağımlılığı kısaca dhdhdh
Hayır seviyosa zaten yük olmaz kimseye 🫂
Sevgi bağını arttırır bence
Sığındığımız bir huzurdur
Ben de ellemeden sevemeyenlerdenim
Sevenler hep yan yana olmak ister
Benim için huzurdur
Huzur verir
Huzurdur tabikide
Sıkmaz hatta az bile gelir
Huzur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?