Başkalarının kontrolü altında olan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?

Bence bir insan başkasının kontrolü altındaysa o kişiden mutlaka uzak durulmalıdır. Çünkü henüz kendine ait özgür bir iradesi bile yok. Kendileri adına başkaları karar verir ve bu insanlar hep birileri tarafından yönetilmeye mahkûmdurlar.

Şahsen benim en nefret ettiğim insan tiplerinden bir tanesi. Böyle insanları görünce onlara acıyorum.
Başkalarının kontrolü altında olan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla