Eleştirdiği şeyleri yapan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Neyin kafasını yaşıyorlar acaba?
Neyin kafasını yaşıyorlar acaba?
öyle tipleri görünce hissettiğim
büyük lokma ye büyük konuşma atasözünü doğrular önermedir. ayrıca sen bir şeye bir bahane bul aynısını yaşamadan ölme felsefesinin kısa bir özeti niteliğindedir. ;)
Mevlena bosa dememis , NASİHAT VERENE DEGİL, ÖRNEK İNSANA. İHTİYAC VAR...
Kendinin yapmadigi nasihat boşa cikar
Aslında kendilerini eleştiriyorlar ve bunu dışsallaştırıyorlar.
Cevap
18Cevap
Farklı bir açıdan bakarsak ben yapamıyorum ama siz yapmayın da demek istiyor olabilirler mi acaba 🙄
Kız Allah seni napmasın onu anladım zaten sırf geyik olsun diye farklı bir yorum yaptım sadece :D
Yooo bilakis benle uğraşanları çok severim.. :)
Uzak durmak lazım tehlikelilerdir. Ben uzak duruyorum mesela.
Elestiriler aslinda gizli hayranliktir sozunun tecellisi olabilir diye dusunuyorum : )
Yapmayan da yoktur ama, evet eleştiriyoruz yanlış diyoruz ama gün geliyor o yanlışları bizde yapabiliyoruz o yüzden bence herkes aynı kafada 😏
Boş insanlar olduklarını düşünüyorum... ayrıca neden yaptıkları zaten belli oluyor çekememezlik
bunu birilerine anlatmaya çalışırsın ama anlatamazsın... kesinlikle umursanmaması gereken bir insan tipi..
Bir anda hatası yüzüne vurulası g*t edilesi insan olduklarını düşünüyorum 😂😂😂
Elestiri dozundaysa severim olumlu olumsuz fark etmez
bir daha eleştiri yapmamalarını öneriyorum onlara..
Neredesin sen?
Ayrıca sarışın hali kötü olmuş
Değiştir eskisini koy 😃
Neyi?
Profilindeki fotoyu diyorum
Sen bilirsin
Ben dedim diyeceğimi
Daha önce yorumlardan konuştuk sadece çünkü mesajin hep kapalıydi senin. O yüzden içerden konuşmadık hiç
Ben de merak ettim bak kendimi
Kim misim 😂
Hayır o kişi değilim
Çünkü ima ettiğin şeyi anlamadim
Daha önce nereden kovulduysaniz artık 😂
Hayır o değilim
Ayarini düzelt de içerden yazayim istersen
sorduğun en son soru yanlış
neyin kafası demişsin ya hani
bir kafa olsa emin ol böyle yapmazlar
senin olduğun kadar :)
Hocanın dediğini yap, yaptığını yapma taktiği.
Yalancı ve ikiyüzlü olduklarını.
Psikolojikman rahatsız onlar.
Doğru olanı biliyor ama işine gelmiyor olabilir
denk gelmedim hiç.. fikrim yoktur..
Bu sitedeki ilk sorun mu yoksa? 😊
Gizli sorularını merak ettim şimdi 😊
Akıllı kızın hali başka canım 😊
Takmam
Kendini bilmez
Egoist bencil sahte
Umursamam
Mesela kim
Birine denk geldin de ondan mı sordun bu soruyu demek istedim kezo ne cırlıyosun hemen
Ayrıca fikirler sabit değildir değişebilir.
Evet profil fotoğrafından ve "irisi sini ilgilindirmiz" diye kendi kendine triplere girmenden belli. Tipik türk kadını işte, soru bile soramıyoruz. Bay bay tatlım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?