Kimisi anında patlıyor, kimisi susup içine gömüyor. Hangisi daha yıpratıcı sizce? Siz hangisisiniz?

Kimisi anında patlıyor, kimisi susup içine gömüyor. Hangisi daha yıpratıcı sizce? Siz hangisisiniz?

Çeşit çeşit insan var. Hepsi ile anlaşabilmek lazım kendini ezdirmeden. Sanki çabuk patlayan bir tık daha iyi gibi. En azından ne düşündüğünü hemen anlıyorsun. 😂 Parlaması da kin ve inada dönüşmüyorsa tadından yenmez. Bizim Karadenizde genelde öyledir. Herkes parlar hemen ama zararlı değildir bu.
İkisi de farklı şekilde yıpratıcı aslında 😅 İçine atan kendini yakıyor, patlayan da ilişkileri. Biri sessizce küser, diğeri bağıra çağıra uzaklaştırır. Ben eskiden içine atan taraftım, sonra öğrendim ki sakin ama net konuşmak en sağlıklısı. Ne susup biriktirmek, ne de kontrolsüz patlamak işe yarıyor 💬✨
Cevap
5Cevap
kişiye ve duruma göre
Saman alevi diye bir tabir vardır. İçi temizdir ama yandığında herşeyi yakar. İçine atan ise sonuçta çok daha kötü patlar
İçine atmak hasta eder. Oatlamakta ilişkiyi bok eder. Dengeyi kurup yürütmek akillica
Bence içine atıp plan yapan tehlikeli diğeri zaten içinde bir şey birakmiyor
Hiç belli olmaz o
Patlayandan uzak dur. Hem kız hem erkek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?