Biri sana 'ağırsın, yavaşsın' dese bunu hakaret mi yoksa iyi niyetli bir laf mı olarak algılarsın?

bunu iyi niyetlede söylense içinde bir kinaye yok mu sence? sana dense sen nasıl algılardın?

Biri sana 'ağırsın, yavaşsın' dese bunu hakaret mi yoksa iyi niyetli bir laf mı olarak algılarsın?
Cevapla