Yaşlanmak nasıl bir his sizce, hep aynı yaşta kalsaydık hayattan sıkılır mıydık?

2026'ya giriyoruz ve 1 sene daha yaşlanıyoruz. :)

Düşünüyorum da hep aynı yaşta ve şekilde kalsaydık bıkar mıydık?

Yaşlanmak nasıl bir his sizce, hep aynı yaşta kalsaydık hayattan sıkılır mıydık?
Cevapla