2026'ya giriyoruz ve 1 sene daha yaşlanıyoruz. :)
Düşünüyorum da hep aynı yaşta ve şekilde kalsaydık bıkar mıydık?
2026'ya giriyoruz ve 1 sene daha yaşlanıyoruz. :)
Düşünüyorum da hep aynı yaşta ve şekilde kalsaydık bıkar mıydık?
yaş, zamanla insana hayat tecrübesi ve daha sağlıklı mantıklı karar verme özellikleri kazandıran bir durumdur. Her Yaşın Ayrı güzelliği var derler Evet o doğru yaşınıza göre insanlar ve çevreniz veya kız ya da erkek arkadaşınız olabiliyor, daha mantıklı insanlarla beraber olabiliyorsunuz :)
Sıkılmazdık, neden sıkılalım? Sıkıcı olsa cennette hep aynı yaşta kalınmazdı. Biraz dinî gözle bakın. Mahmut Efendi Hazretleri, cennette kadınlar 17, erkekler 33 yaşında olacak; aradan bin yıl da geçse kadınların yaşı 18, erkeklerin 34 olmayacak derdi. Aynı yaşta kalmak sıkıcı bir şey olsa Allah öyle kural koymazdı. Hem neden sıkıcı olsun ki, yaşlanmamak güzel bir şey değil. Yaş sadece bir rakam değildir çünkü insana etkileri vardır.
b. k gibi bir his. aynada beyazlamış saçlarına bakıp hayatı düşüneceksin. hep anıları düşünüp ağlayacak gibi oluyosun. hele benim gibi duygusal biriysen geçmiş olsun. anneni, babanı, kardeşlerini, sevdiklerini , ölümü ve hep sevdiklerinden ayrılmayı düşünüp kahrolacaksın.
Senin gibiyim :(
Nasıl bir ailede hangi ülkede hangi şartlarda yaşlandığında bağlı... 84 yaşında norveç Li bir çift müşterim var. Adamların enerji 20 likleri Al aşağı eder... Çünkü bir endişeleri yok. Senede 5-6 defa tatile gidiyorlar sene boyunca tatil yapıyorlar... Hiç yıpranmamışlar 60 yaşında gibi duruyorlar... Şartlar koşullar belirliyor.
Yaşlanmak bence hafif hüzünlü ama bir o kadar da tatlı bir his 😊 Her yaş yeni bir bakış açısı veriyor, bu da hayata derinlik katıyor. Hep aynı yaşta kalsaydık, muhtemelen bir yerden sonra heyecan, merak ve “ilerleme” duygusu azalırdı ve sıkılma başlardı. Değişim olmasa kıymet de olmuyor biraz 🌿🌙
Cevap
57Cevap
berbat his
Kısıtlı kaynaklara karşın sınırsız isteklerin olduğu bir dünyada hep aynı yaşta kalmak çok büyük bir lanet olurdu.
Çok zengin olupta intihar eden biri ölüm duygusunu merak ettiği için ölüyor. Bedensel hazlar için 70 senelik ömür bile fazla bence 👍 ruhsal hazlar işin içine girince o zaman sonsuz ömür isterim.
Hüzünlenmek, sürekli eskiyi anmak, geçmişte tanıdığın insanları merak etmek, rutinlere ve alışkanlıklara bağlılık, yeni olan şeylerin kaygı yaratması, rahatlığa düşkünlük, kendinden emin olmak, hiçbir şeyden kormamak, her şeyi olduğu gibi kabullenmek, yoran şeylerden uzaklaşmak, gerçekçi planlar, gerçekçi ve sade bir yaşam. 😅
çok kötü iğrenç bir his bence adım adım yaklaşırken kaygı bozukluğu yaşıyorsun çünkü dış görüntünü kaybedeceksin en önemlisi de bu on sene sonra burs brus kırışık olacağını düşünsene çok korkunç değil mi bu çok korkunç ve çok kötü bir his korku filmlerinden bile kötü Özellikle günümüz dünyasında dış görünüş bu kadar önemliyken dış görüntününü kaybetmek çok kötü bir his
Benim de üzüldüğüm nokta bu :(
en iyi yaşım 27 idi ya da 28 hem fiziki gücüm maksimumdu. Hem aşırı yakışıklı sayilirdim. Hemde o yıllarda aylık bugünkü para ile 500 bin tl kazaniyordum. Hemde evli ve çocuklu olmadığım için hep gezerdim daha sosyal bir yaşantım vardı.
Yaşlanmak iyidir insanı olgunlastirir hep aynı yaşta kalıpta yerinde mi sayacaksin bırak sikilmayi insan ileri gidemez her sene insan yeni bir şey katıyor kendine farkında olmadan gelişiyor olgunlasiyor
Bence her şey tıkırında ilerliyor. Böyle mantık silsilesinde doğanın kanunlarının gerçekleşmesi daha keyifli. Önemli olan yaş aterken, yaşlılıkta ve ilerleyen zamanlar için yaptıklarımız.. Bugünden yarını düşünmek gerek.
İnsanın ruhu yaşlanmıyor. O hep çocuk. Yalnizca muhakeme ve duygular biraz daha gelisiyor. Beden değişiyor ama insanlar genelde bu yasliliga dönüşen değişimi hep olumsuz görüyor. Bence sıkılmazdık
Bence yaşlanmak hastalık açısından kötü bir duygu ama hayatın tecrübe açısından da çok kötü bir duygu olduğunu söyleyemem Yani neticede sürekli olarak yaşasaydık da iyi olur muydu Bence olmazdı yani Allah dünyaya bir denge vermiş neticede
Her yaşın ayrı bi güzelliği var, the man from earth diye bi film vardı, adam 14 bin senedir ordan oraya geziyordu, şahsen öyle bi şey istemezdim.
Açıkçası şu son 3 yılım anlamsız bir yandan ise güzel geçtiğini söyleyebilirim. Günden güne hayatta oldukça hayatın tecrübelerini, deneyimlerini keşfediyoruz çünkü hayat tecrübelerle dolu.
Vallahi her yaşın kendine göre iyi kötü ya da güzel kötü yanları vardır sadece insan herseye rağmen hayattan 1 şekilde zevk almasını bilmeli bence.. gerisini kafaya takmamak gerek bence..
Yaşlanmak doğal ama bazen zor; deneyim kazandırıyor, ama zamanla değişmek kaçınılmaz. Hep aynı yaşta kalsaydık bence sıkılırdık, çünkü hayatın güzelliği değişimde ve yenilikte.
Aynı yaşta kalsaydık büyük ihtimalle bir süre sonra hayattan sıkılırdık çünkü değişim olmasa heyecan da kalmazdı Yaş aldıkça bazı şeyleri daha az isterken bazı şeylerin kıymetini daha iyi anlıyoruz
25 yaşındayım. Adım adım 30 geliyor gerçi önümde bir kaç sene daha var ama değişiyor ve yaşlanıyoruz. Sıkılırdık muhtemelen aynı yaşta olsaydık en azından ben sıkılırdım. Dünyanın düzeni ortada.
İnanın bana her yaşın ayrı bir tadı ayrı bir hazzı ayrı bir keyfi var yaşadığınız yaşın keyfini çıkartın geleceğe ümitle bakın
Ben gençliğimi hiç yaşayamadan hissedemeden yaşlandığım için kendimi eksik kalmış hissediyorum hiçbir şey elde edemedim hayatta çok geride kaldım bu şekilde yaşlanmak kötü hissettiriyor
49 yaşındayım ve artık yaşlanıyorum.
Her yaşımı ayrı seviyorum ama 40 yaş üstümü daha fazla sevdim.
Artısı eksisi var yaş ilerledikçe hayata bakış açımız değişiyo ama elbette bu yaşlanmadan olsa daha güzel olurdu😂🤭
Cennette öyleymiş hep aynı yaşta olacakmışız :) bıkmayız bence 😀yaşlanmak güzel şey ama bir de o yaşı görmemek var öyle düşün 🤗
33 yasında olacağız😊
Çünkü en güzel yaş 33 müş. Ya 18 ya 33 diye biliyorum
Her geçen yaş daha güzel bence..
Ben sanırım 35 de kalmak isterdim yaş olarwk değil bedenen de
Ne bikicaz ya... ben bu yaşlarda kalmak isterdim yani
Biraz bunalımlı, bazen keyifli, bazen yorucu..
Ölmekten ahmaklar korkar maalesef yaşlanalım bakalım
her şey olacağına varıyor senin dediğin gibi olsaydı ona alışırdık
Bizde onda da şikayet edecek bişey bulurduk.
Yaşım 45 oldu ayaklarımdan ciddi anlamda rahatsızlığım başladı hayatımın geriye kalanı öncesinden daha zor olacak Üstelik tek başıma yapayalnız yaşıyorum nasıl olacak hiç bilmiyorum 😪
Sıkıcı olurdu bizler geldik gideceğiz gelenlerde gidecek
Ben sıkılmazdım, neden sıkılayım. Aynı yaşta kalmak, o dönemde takılıp kalmak anlamına gelmez
Sağlıklı kalmak konusunda endişeler oluşuyor. Malum, eskiyoruz.
Yapılan hataların sadece hata olmadığını insanoğlu nasıl fark ederdi.
Kendine kabul ettiremiyor olsada.
Çizgisinin ne kadar düz olduğunu her şeye rağmen bozulmadığını nasıl fark ederdi.
Olgunlaşmak hayatı daha iyi anlamak yaşamak daha güzel.
her yaşın kendine göre bir güzelliği vardır bence yaa
dış görünüşün zamana yeniliyor ama insanın içinde hep büyümeyen bir çocuk vardır,
Ama şu an parasız da olmaz yani mesela kirayı bir ay ödeyeme bakalım ne olacak ya da paran yok yemek yiyemiyorsun düşün yani bunlar kötü şey değil mi o yüzden para şu an her şey gibi bir şey oluyor çünkü bu dediklerim lüks değil yani ihtiyaç için bile para lazım düşün yani barınma bir ihtiyaç para lazım barınabilmek için yemek yemek su içmek ihtiyaç bunların hepsi parayla elde edilebiliyor
Bwn hayatımı düşmez ve yükselen bir gençlik içinde yaşayacağım. 50 sene geçse bile yaşlanmam
Ne yaşlanması , aaaa yok öyle birsey
Hep çıtırız ahahah
Aynı yaşta kalıp aynı yerde yaşamaz isek güzel olur değilse aynı evde işte olmak sıkar
Hep aynı yaşta kalsak ölümde olmaz ölümsüzlüğü bu dünyada düşünemiyorum işkence olur bence.
hep genç kalmak hayattaki her şeyi görüp sıkılmak gibi geliyor insana yaşamadan bilemeyiz sonuçta yaşlanmak gittikçe bir şeyler yapmak için zamanının azaldığını hissettiriyor
Her yaşın kendi güzelliği vardır çokta takmamak lazım
Hangi yaşta kaldığına bağlı ben 25 35 arası bı yasa okeyim hiçte sikilmazdim
Aynen ama rakamdan dolayı şikayetim psikolojimi bozuyor rakamım rakamım aklıma gelince bir ayağım çukurda gibi hissediyorum ama içimde sürekli bir şeyler yapmak istiyorum enerjim var ne olacak bilmiyorum psikolojim hiç iyi değil bu rakam yüzünden kabullenemiyorum böyle bir rakamı
Bu, nasil soru yahu aynı yaşta kalmakta ne demek adam gibi geldik dünyaya yaşlanip gideceğiz işte bir gün
keşke hep genç kalksak ama maalesef hayatın gerçeklerii yaşlanmak berbat bir duygu ama yapacak bir şey yok
Güzel bir his aslında. Her yaşın, her zamanın kendine has bir duygusu var. Hep aynı kalmak, bir yerden sonra yorar ve sıkardı insanı
Bıkardık bence her yaşın güzelliği farklı ama tam olarak yaşlanıyoruz diyebildiğimiz yaşlardayız stres etmenizde normal
Çocuklar büyümek ister, yaşı olanlar ise genç veya çocuk kalmak...
Güzel taraflarıda var. Ama insan hep gençliğini arıyor 🙂
Ahirette sabit olacak :))
Evet 33 müydü ☺️
İnşallah..
Kız 30 oluyozzz korkunç lan
Of deme :(
Ben hiç hazır değilimmmm
Bence her yaşın kendi güzelliği var
Yaşlanmak iyi değil keşke hep aynı yaşta kalsak
Keşke hep 21 kalsaydım
Hep aynı yaşta kalsaydım sıkılmazdım ben
Benim için hiçbir şey değişmiyor
Yaş almak farkedilmeyen bir durum
Yaşlanmak güzel bir duygu
Hızlı yaşlanmak kötü
Her yaşın kendine göre güzelliği vardır
Her bir kırışıklık birer deneyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?