Erkekleri zaman kaybı gibi görmeye başlamak normal mi, bende mi sorun var?

Valla artık bir erkek bana yazınca cevap vermeye bile üşeniyorum tek kelimelik kısa cevaplar veriyorum "slml" "tm " "ney" "he" gibisinden ciddiye alamıyorum çünkü elimde değil. yine kendi kendine ruh hali çalkalanması yaşayan bir iyi bir kötü trip atan küsen giden gelen oluyor valla umursayamıyorum küser küsmez engeli çakıyorum daha da nah geliyor.

Güncellemeler
5 ay
Çirkin, fakir erkeklerinde ağzında 30 yaşına gelince evde kalırsın lafı aptallar hala kendilerini taş devrinde sanıyorlar güzel kadınların her yaşta sayısız seçeneklerinin olduğunu bilmeyecek kadar dünyadan habersizler 😄😄
Erkekleri zaman kaybı gibi görmeye başlamak normal mi, bende mi sorun var?
Cevapla