"Zaman" sizin için hızlı mı yoksa yavaş mı?
Zaman tuhaf bir mevhum..
Bazen oluyor ki günü sığdıramıyorum, hiçbir şey yetişmiyor gibi oluyor..
Bazen de (şu an olduğu gibi) onca şey yapmış olmama rağmen saatin daha erken olması beni şaşırtıyor..

"Zaman" sizin için hızlı mı yoksa yavaş mı?
Zaman tuhaf bir mevhum..
Bazen oluyor ki günü sığdıramıyorum, hiçbir şey yetişmiyor gibi oluyor..
Bazen de (şu an olduğu gibi) onca şey yapmış olmama rağmen saatin daha erken olması beni şaşırtıyor..

Zaman dedğimiz şeyi onu algılama şeklimize göre değişkenlik gösteriyor. Zaman her insan için aynı akmaz ve mekanlarda buna dahil.
Hatırlıyorum bir zamanlar eskiden depressyondaydım ve zamanın çok geç geçtiğinden şikayet ediyordum aürekli şikayet ediyordum, artık şikayet etmiyorum sadece zamanın verimli akmasını istiyorum.
Bende de aynı, durum ve duyguya göre akışı değişiyor ⏳✨
Keyif aldığım anlarda göz açıp kapayıncaya kadar bitiyor, sıkıldığımda dakikalar bile uzuyor. Bence zihnimiz zamanın akışını bozuyor biraz; yoğunken daralıyor, farkındalıklı yaşarken genişliyor. O yüzden son yıllarda “nasıl geçti”ye değil, “nasıl hissettirdi”ye odaklanmaya çalışıyorum 😊💭
Anı yaşa diyosun.
Beni tanıyorsun ;)
Cevap
0Cevap
yersiz hızlı akıyor sevmedim
Hızlı geçiyor gün yetmiyor gibi
Çok hızlı maalesef
Nasıl anlıyoruz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?