Bugün zaman akıp geçmedi yahu bir türlü...🤔

Bugün zaman akıp geçmedi yahu bir türlü...🤔

Değişiyor günün koşullarına göre erken kalkınca mesela o gün uzun oluyor. Ya da sıkıcı bir gün ise zaman geçmek bilmiyor güzel bir gün ise çabuk geçiyor veyahutta birini bir şeyi beklerken. Bugün yavaş geçiyor biraz çünkü az bir şey erken uyandım
Eski fotoğraflarınla şimdiki fotoğrafını karşılaştır ve geçen sürede neler yaptın düşün. Bence zaman çok çabuk geçiyor. Ben bu işi nasıl yaparım dediğim zamanla şu an 15 yıl geçmiş
Zaman artık fazlasıyla hızlı geçiyor sevgili peygamberimizin buyurduğu gibi kıyameti yaklaştıkça dakikalar saniye saniyeler salise olacak harbiden de öyle oluyor
Bazen öyle yavaş geçiyor ki, duruyor adeta, akreple yelkovan hiç ilerlemiyor sanki
Bugün o günlerden işte benim için. 😒
Cevap
37Cevap
Bu şarkıyla cvp vereyim.😄
Benim içinde daha bir yavaşladı şu an Müslüm baba sağolsun. 🙄😄
Müslüm babaya hakaret oldu şimdi bu.😄😄
Eminim benimle aynı fikirde olurdu yaşasaydı. 😄
Zaman çok hızlı geçiyor.
Yavaş ve sıkıcı geçiyor
Keyifli olduğumda zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum bile. Ama keyfim yokken gün bitmek bilmiyor neredeyse.
İzafiyet teorisine bağlamaya gerek yok yalnızca geçiyor
Yok yahu olur mu hiç tabiiki senin parmağın daha önemli
Hahaha görüş yorumunu buraya mı taşıdın. 😄
Diğer türlü onun beni vurma ihtimali vardı burası güvenli bölge sen bana kıymazsin diye ümit ediyorum:D
Kapıdan kovulup bacadan girmeye dönmüş. 😄
O kadar yüzsüz değilim.
Evi satın alırım :P
Wow çok iddialı. 😄
Var bizimde kendimize göre meziyetlerimiz :D
Ben bir zamanın hızına birde enflasyonun hızına yetişemiyorum
Bu güzeldi. 😄
🙋🙋🙋
Şimdi çok hızlı geçiyor. Huzur bulduğum bir ile sohbet ettim , geziyorum hatta gün bitmesin istiyorum
Bu aralar durdu zaman sanki benim adıma
İnanılmaz yavaş...
bu gün tatil
o yüzden hızlı geçiyor sanki:)
Bana tatil değil, o halde bile geçmiyor. 🙄
hmm
umarım geçer:)
Geçmek zorunda. 🙄😄
Zaman hızlı geçiyor ya fakat erken yatıp erken kalkınca durum tam tersi tabi
Yaptığım olaylara bağlı değişiyor. Bazen hızlı bazen yavaş ❤
Doktor randevuları dışında takip etmiyorum açıkçası.
Zaman Benim İçin Nasıl Geçiyor Anlamıyorum Bile Bir Su Misali Çok Hızlı Geçip Gidiyor ⏳
Benim için zaman su gibi akıp gidiyor yaşlanışımı izliyorum
Yavaş geçiyor sinirliyim
Sıkıcı geçiyor 😃
Sorma. 😒😄
Tamam 😐😃
Çok hızlı geçiyor tutamıyorum.
Ben tutmaya çalışmıyorum bile o kadar sabit. 😒
Zaman bugün benden yana değil. Çok yavaş geçiyor.
Bazılarına torpil geçmiş zaman. 🙄
Şurada önümde bir süreç var inanılmaz yavaş geçiyor. Bunaldım daraldım ayın 19u gelmeli artık.
Çalışıyorken geçmiyor.. İzinliyken koşuyor..
Einstein buna izafiyet teorisi diyor.
Hızlı
Değişiyor ama genelde hızlı
Zaman su gibi akıp gidiyor
Nasıl geçti anlamadım o kadar sene yeminle
çok hızlı. tutamıyorum zamanı:D
Şu aralar yavaş geçiyor
hem hızlı geçiyor hem yavaş
Oldukça hızlı geçiyor baksana bu yaz bile bitti
Hızlı geçti eskileri çok arıyorum
Gayet hızlı hatta ışık hızında 😃
Hızlı geçiyor
Cok hızlı ne ara 27 oldum
Dünde bugün de yavaş
Bazen hic geçmiyor bazende su gibi akıyor
Gerçekten ya ne sıkıcı bir gün
Off maalesef...
Ağustos ayı bitmedi çıldırıyorum..
Bugün izinliyim bende 😂
Çok hızlı.
Çok hızlı geçiyor
Çok hızlı geçiyor ya
Yerine göre değişir. Ama genelde hızlı.
Çok hızlı geçiyor
Benim icin suna durgun
Hızlı geçiyor
hızlı geçiyor
Yani normal ya
Su gibi geçiyor
cok karisik
Hızlı
Bazen hızlı bazen de yavaş
Hızlı geçiyor.
Gerektiği gibi
Jet gibi
Savaş :(
Çok hızlı
Gayet hızlı ya
Arap atı gibi
Çık hizli
Hem hızlı hem yavaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?