Ileride çok büyük bir insan olup herkese yardim etmem lazimmis gibi hissediyorum?

Hayatimi bosa yasamamaliyim, adindan soz ettirecek, insanlara yardim edecek ultra caliskan mukemmel bir insan olmam lazimmis gibi hissediyorum. Sebebini bilmiyorum. Insanlar kendi hayatlarini yasarken cok huzurlu ve mutlu. Ama ileri de kendi hayatimda sakin ve sessiz huzurlu oldugumu dusundukce icim urperiyor. Vicdan azabi cekiyorum. O kadar insan yardim beklerken benim hicbir sey yapmayacak olmami dusunmem beni cok uzuyor. Ama bu yardimdan kastigim normal yardimlar degil. Turkiyedeyim hukuk okuyorum mezun olup Amerika da master yapip orada siyasete atilip bir suru zulum goren ulkeye ve insanlara yardim etmek gibi sebebi ne? Neden bu kadar yuk uzerimdeymis gibi hissediyorum?

Ileride çok büyük bir insan olup herkese yardim etmem lazimmis gibi hissediyorum?
Cevapla