İnsanlara yardımcı olmak bana kendimi kötü hissettiriyor, bu normal mi?

Anlayışlı olmaya iyi olmaya yardımsever olmaya çok zorlandım. Bana ise kimse hiçbir zaman yardımcı olmadı. Diğer herkes normalmiş, özgürmüş de ben köleymişim gibi hissettim. Şimdi insanlara yardımcı olmaktan mümkün olduğunca kaçıyorum. Kimseye kötülük etmem ama yapmam gerekenden fazlasını da yapmıyorum. Benim bütün hayatım bu şekilde geçtiği için bunun karşımdakine bir haksızlık olduğunu düşünmüyorum
İnsanlara yardımcı olmak bana kendimi kötü hissettiriyor, bu normal mi?
Cevapla