Arkadaşlar ben hemşirelik 2. sinif öğrencisiyim istemeden yazdim ha biraktim ha birakicam derken 2 yil geçti bende buraya kadar gelmişken devam edeyim bari dedim
Ama okulu bitirip tekrar okuma hayalim de var mimarlık hem calisirim nöbet falan tutarim hemde okurum ama bazende diyorum ki KPSS yi yaparsin git bir kiyi kesime tek basina hayatini yasa muğla gibi falan (hemşirelik yapicam yani ) bazende bu ülkede yaşanmaz yurt dişina yerleşmeye bak... Bu dusuncelerimin sonu gelmiyor ben karar veremiyorum ve ona görede yuruyemiyorum. bir hedef koyup onun için uğraşmak istiyorum?
Kendimi tanimiyorum ne istediğimi bilmiyorum yok mu tavsiyeniz?
Ama okulu bitirip tekrar okuma hayalim de var mimarlık hem calisirim nöbet falan tutarim hemde okurum ama bazende diyorum ki KPSS yi yaparsin git bir kiyi kesime tek basina hayatini yasa muğla gibi falan (hemşirelik yapicam yani ) bazende bu ülkede yaşanmaz yurt dişina yerleşmeye bak... Bu dusuncelerimin sonu gelmiyor ben karar veremiyorum ve ona görede yuruyemiyorum. bir hedef koyup onun için uğraşmak istiyorum?
Kendimi tanimiyorum ne istediğimi bilmiyorum yok mu tavsiyeniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar