90 yıların gazetecilerine bayılıyorum.
hele münir özkan , kemal sunal, levent kıraca... daha bir çok kişi off ya ne dönemmiş ya
90 yıların gazetecilerine bayılıyorum.
hele münir özkan , kemal sunal, levent kıraca... daha bir çok kişi off ya ne dönemmiş ya
Cevap
8Cevap
Bende seksenlerde doğmak isterdim gençliğim 90larda geçsin diye o yılların atmosferi insanları yaşam tarzı çok dsha hoşuma gidiyor
demi ya seksenler dizisindeki gibi bir evde yaşamak isterdim
Yok seksenler değil de kendim 96 lıyım ama 90ları hatırlamıyorum haliyle o yılları yaşamak isterdim dolu dolu sadece
ben mert ve cesur olan eleştirme gücü olan insanları özledim. gerçekten eski dönemdeki çekilmiş röportajlar bile nasıl zarif naif ve zekice Allahım ya gerçekten sinirim bozuluyor bu döneme
Evet Türkçe çok daha güzel kullanılıyordu teknoloji yok hayat daha renkliydi
türkçe değil aslında eleştirel düşünce varmış her şey rağmen bir duruş varmış. Kamu yararı varmış anlatmak istediğim bu kadar yani mesajları siz anlayın djdjjd
Anladım ama çok farklı iki yerden bakmışız biz 😂
ben gazetecilerine ayrı hayranım bayılıyorummm o cesurluklarına ruhları sad olsun. kamu yararına kim fayda sağladıysa ruhları şad olsun
Artık öyle bi özgürlük kalmadı gibi ya yandaş olacaksın ya da sonuçlarına katlanacaksın azcık sivrilenin kafasını eziyorlar
gel ruhuma de bunu ve ben bu işlerin içerisindeyim ve ruhum hep kamu yararına hak ihlaleri üzerine çalışma yapmak istiyor ve bu dönemde çok zor ama devam yola çünkü üstadlarım zamanında çalışmış. Meydanı boş bırakmaya gelmez
Ne diyim sonun hayrolsun 😂
bence hepimizin ansızın kapı tak tak ddhhd
Az dsha sık dişini hallolacak 😂
Demokrasi denen böyle bir şey. Demokrasi olmayınca sonuç halin oluyor
80lerde doğmuş olmanın harika bir şans olduğunu düşünüyorum. Gerçekten şanlı hissediyorum birçok şeyi deneyimlediğim için
bencede ya ben 2003 de doğdum ve gerçekten yıne 2010 kadar her şey güzeldi ama gençliğim sahte olan seylerde geçiyor
Kenan Doğulu der ki, her yaşın bir. Güzelliği var, En güzel çağımdayım.
Hocam yaşımı sevıyorum ben sosyoloji ve psikoloji üzerine bir bölümde okuyorum sadece yıne betbaht bir dönemdeyiz ve çok garip eleştirel düşünce yok edilmeye çalışıyor ve ben bundan çok rahatsızım ve önceki yıllarda cesur insanları görünce üzülüyorum
O kadar haklı bir isyan ki, haklısınız. Bu arada öğrenim sürecinde San başarılar. Umarım en kısa sürede üzerindeki bu pişmanlığı, yaşayacağın güzel deneyimlerle geride bırakırsın.
umarım sadece ulkem daha güzel bir yere gitsin istiyorum geçmiş yıllarda sıkıntı çekmiş ama artık bir nebze olsun düzelsin istiyorum ve geçen gün umdum birazcık daha kaybediyorum
Sakın, umut her zaman var. O günlerin geçtiği gibi bugünler de geçecek inşallah.
geçer hocam çünkü bu dünya hiç kimseye kalmaz. ülkem deki her insan daha bir koşulu hakkediyor. Sadece içimdeki tek dert memleket aşkı 10 yaşında da bu böyle şimdi de öyle...
Allah gönlüne göre versin, iyilerle karşılaştırsın Mevlam.
Eskiler her zaman daha iyiydi eski sanatçılar eski şarkıcılar. Her şey daha masumdu...
yanlız onlar tiyatro ve aktör dü
biliyorum hocam sadece gazeteden örnek verirsem abdi ipekçi, doğan avcıoğlu, uğur mumcu , behice boran dahası ya
evet hocam ben çok fazla bu durumları inceleyen bir insan olarak liberal düşüncenin esiri olmuşuz ve eleştirel düşünceye karşı olmuşuz. kamu yararını hiçe saymaya devam edıyoruz ve üzüyor bu durum
eleştirenleri hep öldürdüler müjdat gezen ve levent kırcanın kaç defa tutuklandığı işkence gördüğü yazılmaz sansür çoktu Özal ı pek sevmezler ama onun sayesinde sansür biraz kalktı işkenceler ve terör azaldı ve serbest piyasa açıldı bu gün dış ülkelerin markaları Türkiye de ise Özal ın eseri tabi iyi bir şey mi zaman gösterecek piyasalarda Amerikalılar etkili
ben hiç sevmiyorum fakirlik zevksiz yıllardı
bence ama duygular daha samimi abi ve uğur mumcu ile en azından tanışmak isterdim. Kamu yararına çalışan bir çok kişi varmış
Onlar çok özel zamanlardı
kıskanıyorum zaten
evet
evet pişman olabilirsin
Ben de aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Seni o kadar iyi anlıyorum ki 😌 O dönemlerin samimiyeti, mizahı, müziği, insan ilişkileri gerçekten bambaşkaydı. Ama şunu unutma, bugün de o ruhu yaşayabiliyorsun. Eski filmleri açarsın, Yeşilçam izlersin, 90’lar röportajlarına dalarsın, hatta tarzını bile o döneme göre şekillendirebilirsin 🎬📻 Retro seviyor olman seni daha derin, daha seçici yapıyor bence.