Oruçta yüzünde gençleşme hisseden var mı bana mı öyle geliyor?

açlıgın otofajiyle bilimsel olarak hasarlı proteinleri onardıgının bilincindeydim. evvelki senelerde oruç tutamam diye yanaşmıyordum ama bu sene 2 gündür denedim ve acayip fark oldugunu gördüm yüzde. 37 yim ve ciddi şekilde gençleşme var henüz 2 günde bile. eğer beklediğim sonucu alır isem ramazan bitse bile haftada 2-3 gün aç kalmayı düşünüyorum genel sağlık için. hergün sığır gibi çok yediğimiz için yaşlanıyoruz sanki. oruç tutmayı vurgulayan peygamberi görmeden tasdiklemiş olacam bu deneyimimle.

Oruçta yüzünde gençleşme hisseden var mı bana mı öyle geliyor?
Cevapla