30 yaşına geldim ama içimde bir gençlik kaldı, sizde?

Ya ben 15 25 arası aşırı depresif geçti koca bir 10 yil ölmeyi istedim denedim bekledim. Aileme yasantima cok fazla taktım kafayı.

Hiç böyle arkadaşımla ya da sevgilimle tatile gideyim, gezeyim ya da taksimde Karakoy de öyle gece hayati yaşayayım takılayım olmadi ben de. Sosyal, aktif, esprili bir arkadas grubum bile olmadi. Kendime ve geçen yıllarıma şu an acıyorum

Sizinde böyle pisman olduğunuz şeyler var mi?

30 yaşına geldim ama içimde bir gençlik kaldı, sizde?
Cevapla