- Yok ben yapamam çekemem bu yüzden bilmiyorum dediğinizi duyar gibiyim
- buradakilerin bile yarısından fazlası öyle ne demek bilmiyorum


Zor bir duygu… Bir süre sonra insan fark etmeden yoruluyor. Sürekli şikâyet, sürekli negatiflik; sanki ne yaparsan yap yetmiyor gibi hissettiriyor. Empati kurmaya çalışıyorsun ama bu kez kendi enerjinden veriyorsun. Arkadaşlık destek olmak demek ama aynı zamanda birlikte nefes alabilmek de. Hep mutsuzluk varsa, bağ kurmaktan çok yük taşımaya dönüyor.
Bana göre sürekli mutsuz ve her şeyden şikâyet eden biriyle arkadaş olmak zamanla insanı yoran bir duygu. Başta onu anlamaya ve destek olmaya çalışıyorum ama bu hâl sürekli olunca ister istemez benim enerjimi de düşürüyor. Sanki ne yaparsam yapayım hiçbir şey yeterli olmuyormuş gibi hissettiriyor. Bir süre sonra kendi ruh hâlimi korumak için mesafe koyma ihtiyacı hissediyorum. Empati kurmak istiyorum ama her şeyin hep olumsuz tarafından bakılması beni de mutsuzlaştırıyor.
Lisede vardı öyle biri, cidden insana zarar. Kendisi mutsuz diye senin mutluluğuna saçmalık olarak bakıyor ve hep "ne anlamı var ki bu kadar sevinmenin" deyip hevesini kursağında bırakmaya çalışıyor. Tamam anladık siz hayatı sevmiyorsunuz da sevenlerin enerjisini niye çalmaya çalışıyorsunuz xnsjxj
Sürekli mutsuz biriyle arkadaşlık etmek, zehirli bir gazın olduğu odada maskesiz oturmak gibidir; ne zaman zehirlendiğini anlamazsın bile. 'Yapamam' diyenler muhtemelen daha önce o odada çok kalmış ve dersini almış olanlardır..😬
Sürekli mutsuz ve şikayetçi biriyle arkadaş olmak, omzuna görünmez bir çuval asmak gibi 😶🌫️ Bir süre sonra kendi enerjin de düşüyor, keyif alacağın şeylerden bile soğuyabiliyorsun. Empati güzel ama senin de bir sınırın olmalı. Destek olursun, dinlersin ama hayatını da onun karanlığına teslim etmek zorunda değilsin 🌧️➡️🌤️
Cevap
9Cevap
Si.. erler öyle işi hdhhd hiç gelemem.
Sakin ol 🤦🏻😂
Sakinim jsdj
Arkadaş olamam öyle biriyle ruhumu karartır
Ruhum daralıyor içim çekiliyor böyle varya saçından tutup sürüklemek istiyorum maruz kalınca.
hani cidden dayanamıyorum benden uzak olsun.
Öf çekemem gelemem sinir olurum sogurum bitiririm arkadaşlığı öyle sey mi olur madem mutsuzsun mutlu olcak bişey bul herseyden sikayetlenen insanlari anlamiyorum anlamyacagim anlamak istemiyorm sinirlendim ansndndmnd
Olamam ya hiç bir şey olamam hemde ne arkadaş, ne ortak, ne sevgili. Her hâle açık olacak , yaşadığı ve hayatın getirdiği her krizi fırsata çevirmesi lazım , yokken de mutlu olabilmesi lazım benim için
Çok yorucu bir süre sonra insanın enerjisini düşürüyor empati yaparsın ama sürekli şikayet varsa mesafe koymak gerekiyor
Genelde iletişimi kısa süre içinde kestiğim arkadaş tipi bu... Dönem dönem herkese olabilir ama sürekli de şikayet edemezsin ya, olmaz yani...
Sıkıldım suratsız ve bencil insanlardan. Büyüdükçe kötüleştiğimi farkediyorum ama bu konudan mutsuz değilim. İnsanlar iyi şeyleri haketmiyor.🐣
Bir zamandan sonra benimde ruhumu bütün enerjimi emer, onun gibi mutsuz olurum yani o yüzden iletişimi keserim bir yerden sonra
Bir yere kadar gider. Düzelsin diye biraz uğraşırım baktım inatla vazgeçmiyor herkes kendi yoluna 🤷🏻
Çok saçma bir duygu.
Arkadaş kalmam mümkün değil.
Bir süre sonra sabredemiyor insan öyle biri ile arkadaşlık uzun sürmez
İğrenç bir şeydir o yahu
Yok ben yapamam çekemem bu yüzden bilmiyorum dediğinizi duyar gibiyim
buradakilerin bile yarısından fazlası öyle ne demek bilmiyorum.
Eskiden bende öyleydim aslında tevekkül etmeye başlayınca ruhen ve fiziken hafiflediğimi hissediyorum
Bu duyguyu yaşamaya müsade etmiyor zalım melom.
Filipe diyenler var onlar var ya onlara nanma
Öyle insanlar etrafımda yok
oyle bir arkadasım yok olamazda
Olamam, mümkün değil sabredemem
Aşırı yorucu olurdu benim de modum düşerdi sürekli
Öyle insanlara hiç gelemem ya
İyi bir şey olmadığı kesin
Ömür torpusü yemin ederm
Ben de mutsuzum
ya sanırım o kişi ben oluyorum
Hiç öyle bir arkadaşım olmadı
Bilemiyorum yaşamadım
Benim o kisi
Yok dmdsknd
Aman uzak dursun
neşelendiririm
Leş bir şey
Kötü bir duygu
kötü bir duygu
Berbat ya
Kötü olurdu
korkunc
O kişi benim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?