Güncellemeler
+1 yıl
Ben universteye gidiyorum ve bu benim istemediyim bölüm. Artik o kadar yoruldum ki böbreklerim agriyor
Güncellemeler
+1 yıl
Orasi bana zarar veriyor
Tüm ortamlar bana mutsuzluk veriyor. Napsam intihar mı etsem diyorum, o da çözüm değil. Bekliyorum şu anlık, bir umut belki ileride bir şeyler yaparım diye.
Üniversiteyi 2. sınıfta bırakmıştım ben mesela, sen de bırak gitsin eğer mutsuzsan.
Gerçekten mutsuzum
Ve en önemlisi sagliğim bozuluyor
Hiçbir şey senden daha önemli değil. Zorla hiçbir şey yapma bu hayatta.
O ortamdan uzaklaşırım. Neden beni daha fazla mutsuz etmesine izin vereyim ki.
Cevap
4Cevap
Aynı durumu yaşadım ve okuduğuma pişmanım, bence lise kpss den atanmaya bak bir an önce
O ortama bi daha girmem
Gitmek?
Uzaklasirim
Ortamdan cikarim
uzaklaşırım
Defolup giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?