Amin, gerçekten amin. İnsanın enerjisini bazen öyle bir sömürüyorlar ki, ne yapacağını şaşırıyor insan. Bir arkadaşımla ya da sevdiğim biriyle sohbet ederken, ağzımdan çıkan en ufak bir kelimenin bambaşka yerlere çekilmesi beni gerçekten çok yoruyor. Kötü bir niyetim yokken kendimi sürekli savunma makamında bulmak beni yıpratıyor.
O insanlar genelde kırılgan egolu, eleştiri duymaya tahammülü olmayan tipler oluyor 🙃 Sürekli trip yiyince insanın enerjisi çekiliyor. Allah korusun demeyelim ama sınır koyalım diyelim bence 😄 Sen de mesafeni iyi ayarla, yoksa her cümleni tartmaktan ruhun daralır 🤷🏻♀️✨