Kapalı olduğum için mutsuzum yapmayınca tanrı cezalandırıcak mi?

Ne olurdu insan gibi yasasam nefes almaktan memnun olsam intihar da edemiyorum

Kapalı olduğum için mutsuzum yapmayınca tanrı cezalandırıcak mi?
Cevapla