Kapanmıyorum ya da tam dindar değilim diye Allah beni cehenneme atar cezalandırır mı?

Arkadaşlar soru biraz size garip gelebilir ama aklıma takılıyor nedense kapalı olmak istemiyorum asla
ama vicdanım rahat etmeyip dinen cezalandırılırım diye ya da tam dindar değilim diye (günahsız olma cabası) Allah beni cehennemde yakar korkusu var
Ama günde iki kerede olsa namaz kılan biriyim daha fazlası olmuyor kapanırsamda çirkin, yaşlı, enerjisi düsük, hissederim aklımdan silinmesini istiyorum bu dini takıntımın lütfen düzgün yorum yapın biliyorum bunlar saçma ama hislerim böyle engelleyemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Biri mantıklı bir açıklama yapıp bunu aklımdan silebilir mı ben özgür olmak istiyorum dinimide az yaşasam yeter yani iyi insan olayım yeter
Kapanmıyorum ya da tam dindar değilim diye Allah beni cehenneme atar cezalandırır mı?
Cevapla