Son zamanlarda değersiz hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Bu sene Hiçbir dileğim, hiçbir isteğim olmadı. Olsa da istediğim şekilde ilerlemeyip kötü sonuçlandı. Çok yorgun hissediyorum. Her sene diğerinden daha kötü geçiyor. Artık aynaya baktığımda gördüğüm şeyden tiksiniyorum.
Son zamanlarda değersiz hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla