Ben değişmek istiyorum büyümek istiyorum bir abla bir abi bir arkadaş olarak bana tavsiyede bulunur musunuz?

Farkettim ki kendimi çok ezdirmişim. Annem hep fedakarlık erdemdir diye yetiştirdi. Karşıdaki insan kötü davransa bile sen iyi ol kazanırsın dedi. Bakıyorum insanlar en ufak şeyi yüzüme vuruyo hata da yapmamişim gidip özür diliyorum aman kırılmasın üzülmesin sevdiğim insanların çok üzerine düşüyorum. 21 yaşındayım bu arada. Baktım hoşgörülü olmak olgunluk iyi biriyim saniyodum ama herkes beni ezikmişim gibi görmeye başladı oturdum ağladım. Sevgilim bile dedi çok gülme çok konuşma sen aman o kırılmasın aman o incinmesin diye sevdiğin insanlara bağımlı oluyosun herşeye tamam deme dedi bana. Kendimi geliştirmek herkesi şoka sokmak ve artık ezilmek istemiyorum sulu göz olmaktan bıktım. Saygı duyulan hayran kalınan kaybetmekten korkulan biri olmak istiyorum

Ben değişmek istiyorum büyümek istiyorum bir abla bir abi bir arkadaş olarak bana tavsiyede bulunur musunuz?
Cevapla