Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
kötülük ailenle alakalı bir durum. aile çevren bk gibiyse sende büyük ihtimal kötü olcan. mesela bizim çevremizde pislik insan yok soyumuz temiz herkes iyi yetişti gelişti. bir de çingen ailelerine fslan bak hepsi suç makinesi oluyor çocukluktsn. adana da fslan hep aynı tipler mesela.
Ama Rtenin ailesi çok iyi insanlarmış namazında iyi kalpli..
çevrede önemli
Bence evet, çünkü kötü biri olmayı seçen insanlar mutlaka geçmişte yaşadıkları olaylardan etkileniyor. Kimse doğuştan kötü değildir; yaşanmışlıklar, hayal kırıklıkları ya da yanlış değer yargıları buna sebep olabilir. Ama yine de herkesin bir dönme şansı var. İnsan olmak biraz da değişebilmek demek, değil mi? 🌿💭 Yeter ki içimizdeki iyiliği tekrar hatırlayabilelim...
Cevap
3Cevap
hayır, sadece takmayı bıraktığı anlar bütünü vardır.
Kötüye bir şey olmuyor maalesef.
Hayır öyle bir şey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?