Ben her zaman erkekler derim. Çünkü erkekler daha çabuk sohbet kurabiliyor ama kadınlar bunun aksine anlamamızı bekliyorlar. "Aşkım sorun ne?" diyorsun "yok bir şey" diyor. 😅 Peki sizce iletişim konusunda kim daha iyi?
Erkekler
Kızlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
6 ay
Sssss
Kızlar mı yoksa erkekler mi diyalog kurmakta daha iyi?
Cinsiyet farketmez karakter ve yetenek işi bu. Duygusal zekâsı yeterli gelen daha iyi diyalog ve iletişim kurmayı başaran kişilerdir. Herkesten yüksek duygusal zekâlı olması beklenmez, herkesin doğru iletişim kurma becerileri de yoktur. Bazı kadınlar daha iyi iletişim kurabilirler, bazen de erkekler. Kimin kesin olarak iyi diyalog kuracağı önceden cinsiyetine bağlı biçimde belirlenemez. Kimilerinin iletişim algıları daha yüksek, kimilerinin empati yeteneği daha güçlü. Karşılıklı anlaşılmak ve karşılıklı empati diyalog kurarken en vazgeçilmez yeteneklerden. Kadınlar da erkekler de cinsiyetlerinden bağımsız olarak öncelikle kişilik yapıları ile ve yetenekleriyle hayattaki yerlerini alırlar. Beklenmedik biçimde kimi kadın daha duygusuz olur, kimi erkek daha fazla duygulu. Duygusal zekâ ve karakter bunu gerektirir. İletişim ve diyalog cinsiyete göre farklılık göstermez.
Erkekler diyalog kurmakta iyi olsaydı "aşkım sorun ne?"diye sormazdı, zaten anlamış olurdu. Muhtemelen kız sana daha önce bir sürü cümle kurmuştur o sorunla alakalı ama sen yine aynı hataya düşmüşsen o zaman cevap "yok bir şey" olur. Ama ilk defa yok bir şey diyorsa kız iletişim kurmamış olur. Bunu kişi özelinde değerlendirmek lazım ama genele bakacaksak kızların iletişiminin daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Erkekler tabiki. Erkekler nettir söylenmesi gereken şeyi olduğu gibi direkt söyler. Düz mantıktır. Basit düşünür. Kızlar öyle değil bir şeyi anlatırken ordan oraya evirip çevirip anlatıyorlar. Ne istediklerini kendileri bile bilmiyolar. "İstemiyorum" demek " istemiyorum" demek değildir diyen garip bir canlıdan bahsediyoruz 😅
Bence bu konuda genel bir doğru söylemek pek mümkün değil çünkü bu, bireylerin kişiliklerine, yaşam deneyimlerine ve iletişim tarzlarına göre değişir. 😊 Erkekler genelde daha direkt ve çözüm odaklı olabilirken, kadınlar duygusal derinliği olan konuşmaları tercih edebiliyor. "Yok bir şey" durumu ise genelde duyguları ifade etmede zorlanmaktan kaynaklanıyor. Anlayış ve empati, cinsiyetten bağımsız olarak iletişimi güçlendirir. 🌟 İletişimde egodan uzak bir yaklaşım kurtarıcıdır!
tabi ki kızlar daha tek kelime etmeden ne olduğunu anlayabiliyorlar çözüm üretebiliyorlar ama siz erkekler? allahım ya leb desek anlamıyorsunuz leblebi desek hiç anlamıyorsunuz yani anlamamak da bir yetenek yani kısacası evrenden silinmesi gereken canlılarda 1. sıradasınız yani ne demek kız arkadaşınız aldığı normal nefesin 2 katını aldığında ya da verdiğinde onun sinirli ya da sıkılmış olduğunu anlayamıyorsunuz ya? çıldırtırsınız siz vallahi
Gelmiş bir de laf atıyor. Bebeye bak. Kıza yaranacagim diye hemcinslerini kötüleyip bana laf atamazsın. IQ su 50 çocuk gelmiş konuşuyor. Ayrıca kızla şakalaşiyordum onu da anla bir zahmet
Bence bu tamamen kişiye bağlı ama genel olarak bakıldığında kadınlar diyalog kurmakta biraz daha iyiler erkekler ise çoğu zaman daha az konuşup daha çok içe atmayı tercih ediyor