Kızlar mı yoksa erkekler mi diyalog kurmakta daha iyi?

Ben her zaman erkekler derim. Çünkü erkekler daha çabuk sohbet kurabiliyor ama kadınlar bunun aksine anlamamızı bekliyorlar. "Aşkım sorun ne?" diyorsun "yok bir şey" diyor. 😅
Peki sizce iletişim konusunda kim daha iyi?
Kızlar mı yoksa erkekler mi diyalog kurmakta daha iyi?
Erkekler
Kızlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
6 ay
Sssss
Kızlar mı yoksa erkekler mi diyalog kurmakta daha iyi?
Cevapla