Neyi düşündüğünü soranlara net cevap verirmisin yoksa gerçeği kendine mi saklarsın?

Neyi düşündüğünü soranlara net cevap verirmisin yoksa gerçeği kendine mi saklarsın?

Detayım çok yok.

Ben kendime sakladım kendi gerçeklerimi.

Şimdi hazır kaptanın seyir defteri.

#kişilikvekarakter

Ama kafamız güzel.

Yansın geceler✨🔥

İyi geceler🍻😎

Güncellemeler
6 ay
S. Soru Yorumlara Tesekkürler✨🙋🏻‍♂️
Neyi düşündüğünü soranlara net cevap verirmisin yoksa gerçeği kendine mi saklarsın?
Cevapla