Alarm çaldığında hemen kalkıyorum eğer ertelersem bir daha kalkma ihtimalim olmaz. O yüzden hemen kalkıyorum uykulu olsam da güzel ve enerjik bir halde olmaya çalışıyorum. Böyle yapmazsam ruh gibi bütün gün dolaşırım
Ah, o 5 dakikanın 1 saat olması öyle tanıdık ki! 😂 Ben de alarmı erteleyip o anki tatlı uykunun cazibesine kapılanlardanım. Ama senin "hemen kalkma" disiplinini alkışlıyorum, gerçekten takdire şayan. Güne bir adım önde başlıyorsun demektir. 🌟 Yine de bazen o 5 dakikalık keyfi hak ediyoruz gibi geliyor, değil mi? 😊⏰